Platba prodloužení domén

Vyřešeno1.91K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

vůbec tomu nerozumím: objednávku domény a hostingu mohu zaplatit pomocí rychlé platby či platby kartou. Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu? Proč u jedné služby mohu zaplatit normálně a u druhé jen přes zálohový účet? Je to velmi protivné a obtěžující!

Předem děkuji za řádné vysvětlení.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
DN79093 publikoval nový komentář 21. 1. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Podle URL adresy to vypadá, že se pokoušíte o hromadné prodloužení domén. Tam není jiná možnost, než platba zálohovým účtem. Jinak by se muselo provést najednou tolik plateb, kolik prodlužujete služeb.

V rámci sdružení do jedné platby používáme zálohový účet. Nejprve si jej přednabijte a pak budete moci provést hromadné prodloužení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
DN79093 publikoval nový komentář 21. 1. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

uhrazovat služby samostatně je stále možné, stejně tak možnost online plateb. U které služby jste „nucen“ platit zálohovým účtem?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
DN79093 publikoval nový komentář 13. 1. 2020
0

Dobrý den, nenapsal jsem jasně „Proč nemohu totéž provést při prodlužování domén a nutíte mi platbu ze zálohového účtu?“ ? Na stránce kde provádím prodloužení svých domén žádná jiná možnost než platba ze zálohového účtu není. Proč??

Role: Zákazník
DN79093 publikoval nový komentář 14. 1. 2020
0

Zde přikládám screenshot z pokusu o prodloužení domény. Nejprve jsem se obával že nějak omezujete možnost platby u hromadného prodloužení domén ale pak jsem zjistil že u prodloužení jednotlivé domény to není jiné. Vůbec nás systém nepustí ke třetímu kroku, z důvodu že není na zálohovém účtu dostatek prostředků. Náš problém je, že NECHCEME platit zálohovým účtem, chceme zaplatit standardním přímým způsobem, např. platební kartou nebo alespoň převodem. Systém neumožňuje vůbec odeslat objednávku na prodloužení domény, dokud není na zálohovém účtě dostatek prostředků k zaplacení. Přičemž jsme požádali o pomoc již před 9 dny, dostali 4 reakce a ani jedna nechápe kde se v procesu zasekáváme – proto nyní přidávám tento screenshot. Znovu upozorňuji, že po kliknutí na tlačítko „pokračovat“ nás systém do dalšího kroku nepustí a zůstáváme na této téže stránce. Co můžeme udělat, abychom prodloužili domény a přitom nemuseli platit zálohovým účtem? – myslím že otázka je velmi jasná, předem děkuji za návod. :

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 1. 2020