Zakázán web

1.23K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

nějakou dobu mám na vašem webhostingu zakázaný web, ale nevím jak to nyní řešit. V sms zprávě mi od vás přišlo, že se na mých stránkách nachází podvodné stránky a v následující sms zprávě jsem již jen informována, že z bezpečnostních důvodů jste stránky odstavili.

Prosím o nějaké řešení situace. Stránky jsem měla pouze rozpracované, mělo to být portfolio. Jsem ochotná je udělat od začátku, když mi tam všechno smažete/vyresetujete, nevím… Bohužel v tomhle nejsem úplně odborník. WordPress si tam pak už zase nahodím sama.

Role: Zákazník
RM130195 Odpověděl na otázku 20. 5. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

podle kolegů byl na webhostingu umístěn phishingový kód. Je potřeba web vyčistit. Obvykle doporučujeme tento postup. Ideálně jej svěřte svému správci webů nebo nějakému odborníkovi na bezpečnost na webu.

1) zálohujte si veškerý obsah webhostingu.
2) vše z webhostingu smažte, obnovte jen základní adresářovou strukturu https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/adresarova-struktura-webhostingu
3) nahrajte nový čistý WordPress v aktuální verzi
4) do souboru wp-config-sample.php vyplňte údaje databáze, stačí název DB, uživatelské jméno, heslo, adresu serveru a prefix tabulek (pokud je jiný než wp_), název souboru pak změňte na wp-config.php
5) ve /wp-admin si znovu nainstalujte čistou šablonu a všechny pluginy
6) z původních souborů nahrajte složku /wp-content/uploads, namátkově se ujistěte, že neobsahuje žádné podezřelé soubory s podivným kódem.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
TŠ244315 publikoval nový komentář 5. 6. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.