Fork diskuse

Vyřešeno1.06K zhlédnutíZákaznická administracediskuse login diskuse
0

Dobrý den, kromě toho, že mám u vás webhostingy, tak taky podnikám a jsem různě na cestách. Vyhovovalo by mi mít diskusi oddělenou od administračního přístupu (kvůli bezpečnosti). Prostě abych se na diskusi mohl připojovat z různých zařízení v čase kdy zrovna cestuji nebo mám čas řešit technické problémy. Je možné si diskusi z mého účtu nějak „fork“-nout? Abych se do diskuse přihlašoval jiným heslem jako do adminu? Ještě me napadla možnost udělat si nový diskusní účet jako nový zákazník, ale nevím na kolik pak budete mít motivaci mé problémy řešit, když nebudete vědět s jakým adminem je tento účet propojen.

Jak mám prosím postupovat?

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
EF307944 Vybral nejlepší odpověď 12. 5. 2021
1

Zdravím, pokud potřebujete účet na povídání (třeba pomoc ostatním), tak si na to založte nový účet u Wedos, kde nebudete mít žádné služby. Pokud budete mít třeba v mobilu malware a někdo zjistí heslo, tak mu to bude k ničemu.

Váš účet k Wedos se nesdílí s nikým. Je třeba si uvědomit, že kdo má přihlašovací údaje tak má také možnost napáchat hodně škody. Proto je dobré používat 2FA.

Pokud máte někoho, kdo se má starat o konkrétní službu u Wedos, tak ať si založí vlastní účet a přidělte mu práva ke službě. Wedos na to má systém Oprávnění uživatelé. Takto autorizovaní uživatelé tak mohou komunikovat s podporou v určitém omezeném rozsahu.

S Wedos jde komunikovat přes e-mail, ale přijde mi to zbytečně komplikované. Když něco řeším přes chat, kontaktní formulář, help, tak k tomu je kompletní historie, je to přehlednější (pro mě i pro Wedos).

Role: Zákazník+ Web: https://404m.com Vizitka: Neprogramuj dnes, co nemůžeš debugovat zítra.
EF307944 publikoval nový komentář 12. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.