Proč me wedos neustále odhlašuje?

Vyřešeno1.39K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Jsem přihlášen na adrese client.wedos.com. Chci do WEDOS HELP? Systém mě odhlásí. Chci nový webhosting? Systém mě odhlásí. S registrací každé domény, každého hostingu, mě po kliknutí na nový webhosting nebo registrovat doménu systém odhlásí.

Proč se to děje? Proč jsou všechny tyto záležitosti na subdoménách? Je to fakt fakt fakt otravné. Navíc teď jsem se snažil přihlásit při koupi dalšího hostingu a systém na mě vypálil, že jsem se mockrát pokusil přihlásit, ať to zkusím za hodinu. Za mnou stojí klient a já mu chtěl ukázat jak snadné je koupit doménu. Úplně se to nepovedlo. Přihlašuji se do wedosu snad tisíckrát za měsíc. Pod stejným heslem, takže pravděpodobnost že ho zadávám špatně je fakt už nemožná.

Je mi jasný, že kdyby takový problém měl každý, tak Vás lidi ubombardujou, takže nepopírám, že může být chyba na mé straně, ale poraďte mi prosím co mám dělat. Já se nechci furt přihlašovat, furt a furt a furt dokola :-))) Používám Google Chrome verze 78.0.3904.70 (Official Build) (64-bit)

Díky za pomoc a případně odblokování čekání jedné hodiny na přihlášení.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019
0

Zkoušel jsem vyčistit cache, odstranit cookies, přeinstalovat Google Chrome, to vše kvůli přístupu do wedos order. Bohužel bez výsledku. Jiný prohlížeč používat nechci ani nemohu, přeci nebudu používat pro obsluhu Wedosu jiný prohlížeč a všechno ostatní řešit v Google Chrome. Pokud tento problém neřešíte i s jinými uživateli, tak to neřešme a existují dvě možná vysvětlení, nevadí jim to a nebo jsem jediný komu to dělá což je prostě nereálné. Jsem webový vývojař ale systém nijak zásadně upraven nemám, takže nechápu proč se mi to děje. Možná mě to odhlásí když čistím cache prohlížeče kvůli jiným projektům, ale je to dist divné, například i internetové bankovnictví zůtane přihlášeno. Doufal jsem že je to nejký obecný problém který třeba řešíte, ale pokud se to děje jen mě tak nezbývá nic jiného než si zvyknout. Díky

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019
0
5.78K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

Zkoušel jste vyčistit prohlížeč, nebo použít jiný?

Problém může být v cache použitého prohlížeče.

Role: Podpora
DN79093 publikoval nový komentář 5. 1. 2020