DNS záznamy – Office 365 – Chyba: 550 5.7.367

Vyřešeno917 zhlédnutíDoményDNS odesílání emailů vrácený email
0

Dobrý den,

využíváme váš hosting pro hostování domény irsczech.com. Jako emailový server využíváme Office 365. Při posílání některých emailu ovšem dostáváme chyby o neúspěšném odeslání emailů. Z chybové hlášky jsem pochopil, že by mohlo jít o problémy nastavení DNS. Ovšem, nejsem si zcela jistý, vzhledem k tomu, že některé emaily procházejí normálně.

Nevíte prosím, zda se jedná o problém na straně O365 nebo domény? Podle diagnostiky v Admin panelu O365 by mělo byt vše v pořádku.

Děkuji!

Níže uvádím chybové hlášení:

Jak to opravit

Když se Office 365 pokusil odeslat vaši zprávu následujícímu serveru mimo Office 365, server nahlásil chybu, kvůli které se nepodařilo vaši zprávu přenést. E-mailový server nejspíš není správně nastaven na příjem a přenos zpráv z vaší organizace.

Pokud chcete tento problém vyřešit, přepošlete toto oznámení o nedoručení správci e-mailů.

Další informace pro správce e-mailů

Stavový kód: 550 5.7.367

Zpráva od odesílatele se směrovala na e-mailový server mimo Office 365, který vrátil chybovou zprávu s informacemi o tom, že zprávu nedokáže přenést. Server pravděpodobně není správně nastavený na přijímání a předávání zpráv odeslaných z domény irsczech.com nebo z adresy olesova.

Přijímající server není serverem Office 365 – pravděpodobně je to některý z vašich místních serverů v hybridním prostředí, server e-mailové služby inteligentního hostitele, přes který se snažíte směrovat zprávy, nebo server služby e-mailového hostingu, který jste používali v minulosti (například pokud MX záznam stále odkazuje na vašeho předchozího poskytovatele e-mailových služeb). Pokud chcete tento problém vyřešit, vyzkoušejte tyto postupy:

Projděte si chybovou zprávu zobrazenou níže v části Podrobnosti o chybě – Zjistěte z chybové zprávy, která doména, služba nebo který server chybu hlásí. E-mailový server musí být nakonfigurovaný buď na přijímání zpráv od anonymních uživatelů, nebo na zahrnutí odesílající domény nebo odesílající IP adresy do seznamu ověřených uživatelů. Na místním Exchange serveru můžete tyto hodnoty nastavit na přijímacím konektoru serveru. Pokud jde o server inteligentního hostitele spravovaný jinou službou nebo partnerem, kontaktujte tuto službu nebo tohoto partnera a požádejte o nakonfigurování jejich serverů na přijímání a předávání zpráv z vaší domény nebo od vašich odesílatelů.

Zkontrolujte správnost MX/DNS záznamů – Ve spolupráci s poskytovatelem hostingu DNS (doménový registrátor, poskytovatel webového hostingu nebo poskytovatel internetových služeb) zkontrolujte, že máte MX záznamy správně nastavené na směrování zpráv do správného umístění.

Oddělení podpory pro Office 365 vám bohužel nedokáže pomoci vyřešit tento problém, protože je pravděpodobně způsoben nesprávně nakonfigurovanými nastaveními na e-mailovém serveru, který je mimo Office 365.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
1
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

doména používá mailservery Outlook i WEDOS a webserver WEDOS. SPF záznam ale obsahuje pouze kód pro Outlook. Zkuste tedy přidat záznamy WEDOS podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 publikoval nový komentář 17. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.