Převedení domény a zrušení účtu

Vyřešeno1.60K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

před 10 dny jsem přes Webnode žádal o převedení domény. Měl bych dostat nějaké heslo, které mám komunikovat Webnodu. Zatím jsem žádné nedostal. Můžete mi ho poslat?

Zároveň žádám o zrušení účtu u Vás. Jak postupovat?

Předem děkuji za rychlou odpověď

Kamil Bohdík Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0

Moc děkujin za odpověď. Pomohlo mi to o kousek se přiblížit cíli. Zadrhnul jsem se však na vyplnění domény v tabulce, která se objevila. Když chci dát svou doménu což je: potnidum.com – tak mi to píše neplatnou koncovku. Jedinná platná je poutnidum.cz, kterou jsem zadal, ale nepatří mě. Žádný mail s heslem však nepřišel, co stím? Třeba přijde až po nějaké době? Nebo přišel někomu úplně jinému

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.