maily neprichádzajú

Vyřešeno810 zhlédnutíWebhostingemaily nefunkční emaily
0

Dobrý deň, už 5 dní mi neprichádzajú určité typy emailov. Ide napríklad o tom že mám registračný systém auksys a pri prihlaseni sa zákazníka mi prišiel na mail i****@artesia.sk informačný mail. Kontaktoval som ludí z auksys a ti mi povedali, ze po prihlasení mail do systému prisiel, no na moj mail nie. Budú Vás aj kontaktovat.

Dnes som zasa zistil, ze mi neprichadzajú otázky od kientov, ktorí mi písali cez kontaktný formulár na mojej stranke www.artesia.sk a mail mal prist na i****@artesia.sk

Prosím o pomoc. Hlavičku mailu posielam  v kóde.

Return-Path: <>
Delivered-To: grichmusic@grichmusic.sk
Received: from wes1-mx9.wedos.net ([10.36.200.6])
    by wes1-im4.wedos.net (Dovecot) with LMTP id OSjgKMDAHGP+tAAA/yykGQ
    for <grichmusic@grichmusic.sk>; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200
Received-SPF: none (hc1-wd276.wedos.net: No applicable sender policy available) receiver=wes1-mx9-0.wes1-mx9.hosting.svc.cluster.local; identity=helo; helo=hc1-wd276.wedos.net; client-ip=46.28.105.138
Received: from hc1-wd276.wedos.net (hc1-wd276.wedos.net [46.28.105.138])
    (using TLSv1.2 with cipher ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384 (256/256 bits))
    (No client certificate requested)
    by wes1-mx9.wedos.net (Postfix) with ESMTPS id 4MPzRh3m2jzFpTv
    for <grichmusic@grichmusic.sk>; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST)
Received: by hc1-wd276.wedos.net (Postfix)
    id 7B96D4A41542; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST)
Date: Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST)
From: MAILER-DAEMON@hc1-wd276.wedos.net (Mail Delivery System)
Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
To: grichmusic@grichmusic.sk
Auto-Submitted: auto-replied
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/report; report-type=delivery-status;
    boundary="506D74A414F9.1662828736/hc1-wd276.wedos.net"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-Id: <20220910165216.7B96D4A41542@hc1-wd276.wedos.net>
X-Spamd-Bar: -------
X-Spam-Status: No, score=-7.01
X-Rspamd-Server: wes1-mx9-0
X-Rspamd-Queue-Id: 4MPzRh3m2jzFpTv
X-Spamd-Result: default: False [-7.01 / 10.00];
    ARC_NA(0.00)[];
    LOCAL_FUZZY_WHITE(-4.10)[13:b0f1f3fda2:1.00:txt];
    RCVD_COUNT_TWO(0.00)[2];
    FROM_DN_EQ_ADDR(1.00)[];
    TO_MATCH_ENVRCPT_ALL(0.00)[];
    IP_SCORE(-1.91)[ip: (-3.19), ipnet: 46.28.104.0/21(-4.59), asn: 197019(-1.71), country: CZ(-0.07)];
    MIME_GOOD(-0.10)[text/plain,multipart/alternative,multipart/related];
    TO_DN_NONE(0.00)[];
    DMARC_NA(0.00)[wedos.net];
    AUTH_NA(1.00)[];
    RCPT_COUNT_ONE(0.00)[1];
    NEURAL_HAM_LONG(-3.00)[-1.000,0];
    RCVD_TLS_LAST(0.00)[];
    R_SPF_NA(0.00)[];
    R_DKIM_NA(0.00)[];
    MIME_TRACE(0.00)[1:+,3:~,4:+,5:+,6:+];
    ASN(0.00)[asn:197019, ipnet:46.28.104.0/21, country:CZ];
    FROM_NEQ_ENVFROM(0.00)[MAILER-DAEMON@hc1-wd276.wedos.net,];
    MID_RHS_MATCH_FROM(0.00)[];
    MIME_UNKNOWN(0.10)[message/rfc822]

Ďakujem

SG

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2022
0
8.54K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 7 Comments

Dobrý den,

opravte si SPF záznam na hodnotu: v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all  (je potřeba doplnit do záznamu hodnotu mx).

Postupovat můžete dle tohoto návodu zde.

Zkontrolujte také prosím, jestli máte správně nastavené SMTP a IMAP porty u svého formuláře/emailového klienta dle návodu zde zde.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
MB313456 publikoval nový komentář 19. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.