Rozšíření kapacity

Vyřešeno763 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

jsme u vás registrování od roku 2017 jako:

U** *****h s.r.o.

IČ: 01****78

a pořád nám chodí emaily, že brzo dojde k zaplnění databáze.

Potřebujeme poradit, co musíme udělat, aby se to opravilo. Zdali musíme pročistit databázi nebo zdali musíme databázi rozšířit.

Děkuji za odpověď. Nejlepší bude, pokud mě budete kontaktovat zde: 73*******00

Děkuji za odpověď či zavolání.

Role:
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

velikost databáze je limitována na 1 GB u Webhostingu NoLimit.

U NoLimit Extra je prostor navýšen až na 2 GB.

Pokud není možné databázi promazat, pak je nutné pro její navýšení aktivovat službu Extra.

Postup byl již zmíněn na

https://help.wedos.cz/otazka/prechod-na-webhosting-nolimit/8888/answer/8890/

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2020