Nepříchozí emaily

Vyřešeno2.90K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, máme u vás doménu www.finsider.cz a včera jsem k ní vytvořila i emailovou schránku info@finsider.cz, bohužel se ale zdá, že na tento email nechodí emaily. Pokud z webmailu pošlu email na gmail, tak dorazí, ale obráceně nikoliv. Můžete mi prosím poradit?

Děkuji Pokorná

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 13. 8. 2019
2

Jen pro jistotu uvedu, že je nutné první odstranit MX záznamy vedoucí na FORPSI. Pak by se pošta posílala na všechny servery a v případě vytvoření nových schránek na WEDOS by mohl FORPSI server odpovídat, že schránka neexistuje. Pokud chcete využívat Hosting i maily od WEDOSu, přeregistrace domény (a změna NSSET) bude rychlejší a bezpečnější variatnou.

Nehledě na to, že ušetříte i finance (WEDOS dává domény za nákupní ceny, FORPSI si přiráží)

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 13. 8. 2019
1
1.24K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

MX záznamy domény finsider.cz nejsou nasměrovány na náš mailserver, proto nefunguje doručování emailů do schránek.

U domény jsou nastaveny DNS servery Forpsi. Pro nasměrování domény je nutné na DNS serverech nastavit následující MX záznamy (změna se projeví do 60 minut):

MX	1 wes1-mx1.wedos.net	 
MX	1 wes1-mx2.wedos.net	 
MX	10 wes1-mx-backup.wedos.net

Případně můžete u domény nastavit naše DNS servery a nasměrování proběhne automaticky a DNS záznamy domény budete následně spravovat v naší zákaznické administraci (změna DNS serverů u domény se projeví za 6-24 hodin).

Pro nastavení našich DNS serverů u domény použijte NSSET: WEDOS (nastavení NSSETu musíte provést u současného registrátora domény, kterým je Forpsi)

Role: Podpora
FH140428 Odpověděl na otázku 9. 8. 2019
0

Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď. Mohla bych Vás požádat o trochu přesnější návod, jak a kde nastavit ty MX záznamy? Děkuji

Role: Zákazník
FH140428 Edited comment 9. 8. 2019