Nepříchozí emaily
Dobrý den, máme u vás doménu www.finsider.cz a včera jsem k ní vytvořila i emailovou schránku info@finsider.cz, bohužel se ale zdá, že na tento email nechodí emaily. Pokud z webmailu pošlu email na gmail, tak dorazí, ale obráceně nikoliv. Můžete mi prosím poradit?
Děkuji Pokorná
3 Answers
Jen pro jistotu uvedu, že je nutné první odstranit MX záznamy vedoucí na FORPSI. Pak by se pošta posílala na všechny servery a v případě vytvoření nových schránek na WEDOS by mohl FORPSI server odpovídat, že schránka neexistuje. Pokud chcete využívat Hosting i maily od WEDOSu, přeregistrace domény (a změna NSSET) bude rychlejší a bezpečnější variatnou.
Nehledě na to, že ušetříte i finance (WEDOS dává domény za nákupní ceny, FORPSI si přiráží)
Dobrý den,
MX záznamy domény finsider.cz nejsou nasměrovány na náš mailserver, proto nefunguje doručování emailů do schránek.
U domény jsou nastaveny DNS servery Forpsi. Pro nasměrování domény je nutné na DNS serverech nastavit následující MX záznamy (změna se projeví do 60 minut):
MX 1 wes1-mx1.wedos.net MX 1 wes1-mx2.wedos.net MX 10 wes1-mx-backup.wedos.net
Případně můžete u domény nastavit naše DNS servery a nasměrování proběhne automaticky a DNS záznamy domény budete následně spravovat v naší zákaznické administraci (změna DNS serverů u domény se projeví za 6-24 hodin).
Pro nastavení našich DNS serverů u domény použijte NSSET: WEDOS (nastavení NSSETu musíte provést u současného registrátora domény, kterým je Forpsi)
Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď. Mohla bych Vás požádat o trochu přesnější návod, jak a kde nastavit ty MX záznamy? Děkuji