Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail

Vyřešeno3.83K zhlédnutíDomény
0

Po zprovoznění shoptetu na své doméně mi nefunguje mail , píše mi to nelze doručit . 550 5.1.1 <****@**********.cz>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0

Nejsem si jist , že jsme se pochopili. Shoptet funguje, maily u shoptetu podle mne také , zkoušel jsem si poslat objednávku a to chodí.  Mail který mi přestal fungovat je original mail který jsem měl u vás na své domeně. ****@*****.cz a na který mi chodili veškeré ostatní maily a poptávky.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 24. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.