placený převod domény a stránek

Vyřešeno1.68K zhlédnutíPoptávky
0

Zajišťujete za úplatu převod stránek od jiného provozovatele??? V nabídce jsem to někde četla, ale nyní to nemohu najít…. Děkuji Pavlisová

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podmínky a informace o placeném přesunu stránek naleznete na tomto odkazu:

https://www.wedos.cz/webhosting/placeny-presun-od-konkurence

Pro placený přesun webu od konkurence v ceně 500 Kč bez DPH (605 Kč vč. DPH) za jednotlivý web Vás žádáme o následující informace:

– kompletní přihlašovací údaje na FTP a DB od původního funkčního webhostingu
– kompletní údaje od FTP a DB na našem webhostingu

Pak bude možné zahájit přesun stránek.

Z naší strany je možné volitelně přesunout i obsah emailových schránek. Pokud budete mít zájem i o tento úkon, tak mi prosím přiložte k přístupům k FTP a databázi také přístupy k emailovým schránkám.

Je potřeba dodat tyto údaje:
– IMAP server, port, zabezpečení, název schránky a heslo zdrojové schránky
– název a heslo schránky u WEDOS

Přesun e-mailových schránek je zpoplatněný částkou 300 Kč bez DPH (363 Kč s DPH) za každou schránku. Jedná se o přesun dat, tedy již doručených e-mailů. Přenastavení domény pro doručování na nové schránky na novém webhostingu je bezplatné.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2020
0

Dobrý den, předchozí hosting byl u Českého webhostingu … myslíte tedy přihlašovací údaje do administrace hostingu u nich??? Vůbec tomu nerozumím …

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 26. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zmíněné údaje k FTP a e-mailovým schránkám budu potřebovat od původního i nového poskytovatele.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 26. 3. 2020
0

Přihlašovací údaje vám mám zaslat na nějaký mail … nebo přímo sem …

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 26. 3. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pošlete mi prosím vše autorizovaně (tj. po přihlášení do zákaznické administrace) přes kontaktní formulář.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 26. 3. 2020
0

odesláno … mohu tedy počítat s převodem ??? Služba u předchozího poskytovatele mi končí 29.3. … nebo si mám sama zajistit zálohu a převod???

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 30. 3. 2020