Jak prodloužit doménu, kterou už máme.
Jak máme prodloužit doménu, kterou už máme. Informace chodí na jiný e-mail než i*f*@k*o*a*m*b*l.cz
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
2 Answers
Dobrý den,
pro změnu notifikačního emailu je nutné navštívit zákaznickou administraci a provést změnu fakturačních údajů u konkrétní služby.
Kompletní návod nalezete zde -> https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
Dobrý den,
veškteré objednávky naleznete v administraci v záložce „Fakturace„:
https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html
Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 11. 10. 2019