Emaily „Message Delivery Failure“

Vyřešeno985 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

máme u vás zakoupený webhosting a současně používáme emaily pro firemní účely. Občas nám chodí chybové zprávy, jejichž ukázku zasílám níže. Chci se zeptat, čím jsou tyto chyby způsobeny a jak jim můžeme předcházet? Pokud je chyba na vaší straně, prosím o řešení.

Děkuji.

Zatloukal

—–Original Message—–
From: mailer-daemon@s*c*r*s*r*e*.net <mailer-daemon@s*c*r*s*r*e*.net>
Sent: Wednesday, October 30, 2019 6:50 AM
To: *a*l*u*a*@a*t*s*c*
Subject: Message Delivery Failure

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed permanently:

* *u*t*o*a@a*t*s*c*

Reason: There was an error while attempting to deliver your message with [Subject: „Platba“] to *u*t*o*a@a*t*s*c*. MTA p3plsmtpa06-09.prod.phx3.s*c*r*s*r*e*.netreceived this response from the destination host IP – 46.28.106.11 – 550 , 550 5.7.1 <*u*t*o*a@a*t*s*c*>: Recipient address rejected: Please see http://www.openspf.net/Why?s=mfrom;id=*a*l*u*a*%40a*t*s*c*;ip=173.201.192.110;r=wes1-mx6-0.wes1-mx6.hosting.svc.cluster.local
.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019
0
1.53K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle chyby stačí nastavit SPF záznam.

Návod na nastavení SPF naleznete zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/

S pozdravem,

Lukáš Voborský

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 15. 11. 2019