Špatně zapsaný VS do platby

Vyřešeno384 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

provedla jsem dnes platbu pro úhradu výzvy k platbně XXXXXXXX za úhradu domény klicekdobrovice.cz.
Bohužel při zadání platby my vypadlo jedno číslo. Platba byla provedena pod číslem XXXXXXXY.
Chybu jsem objevila při kontrole úhrady plateb za služby.
Okamžite jsem provedla platbu pod správným číslem.
Mohu vás proto požáda o vrácení částky, které vám přišla 2x?

Děkuji.

Martina Tichá

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

objevíte-li nesrovnalost s platbou za službu, ozvěte se nám přes kontaktní formulář. Pro dohledání platby uveďte:

  • číslo placené objednávky
  • datum a čas odeslání platby
  • číslo účtu odesílatele
  • číslo účtu příjemce
  • použitý variabilní symbol

Dále uveďte požadavek, jak s dohledanou platbou naložit.

Zprávy zpracovává fakturační oddělení, obvykle v rámci 1-3 pracovních dní.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.