Kde změnit ještě adresu, když ji mám aktuální v nastavení a přesto na faktuře je stará adresa?
Kde ještě změnit ještě adresu, když ji mám aktuální v nastavení a přesto na faktuře je stará adresa?
Mám nastavenou adresu v adresáři kontaktů. Dále v menu Nastavení fakturačních údajů také správnou faktruraci, a přesto je faktura vystavená na starou adresu.
Jediná společnost, jediný web se kterým trávím dlouhé minuty hledáním a hledáním, kde se nemůžu dostatn na nastavení, a minule, když jsem opravoval adresu, pořád tam byl nějaký problém s textem nebo nesprávně napsanými čísly v telefonu. Hrozné.
1 Odpověď
Dobrý den,
změnu fakturačních údajů máme kompletně popsanou v naší znalostní bázi -> https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/
Taktéž zde na help.wedos.cz se to řešilo již několikrát. například zde -> https://help.wedos.cz/otazka/chybne-fakturacni-udaje/428/answer/441/
Cituji:
Pro změnu fakturačních údajů např. u domény postupujte takto (postup u dalších služeb je podobný):
- Přihlaste se do vašeho účtu v zákaznickém centru (client.wedos.com)
- Zvolte záložku Domény(Webhosting/VPS…)
- Otevřete detail konkrétní služby
- V levém sloupci dole klikněte na odkaz Kontaktní údaje (odběratel)
Tato změna se projeví až na nově vystavených účetních dokladech (zálohových fakturách, daňových dokladech, fakturách) – tj. až při další objednávce prodloužení.
Pokud chcete fakturační údaje měnit u zálohové účtu, tak se prosím podívejte na odpověď změna fakturačních údajů na zálohovém účtu