Proč se vrátil email?
Dobrý den,
psal jsem jednomu novému zákazníkovi z emailu info@dreamitcompany.cz na jeho @desalmi.cz a email se vrátil s touto zprávou:
DNS Error: 11090453 DNS type ‚a‘ lookup of smtp-102943.m43.wedos.net responded with code NXDOMAIN 11090453 DNS type ‚aaaa‘ lookup of smtp-102943.m43.wedos.net responded with code NXDOMAIN
Když jsem napsal na stejnou adresu z Gmailu, email se již nevrátil, tedy zřejmě normálně došel.
Víte proč se to děje?
Děkuji,
Z Balhar
3 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte v gmailu nastavení serverů pošty. Dle chybové hlášky používáte server pošty SMTP tento:
smtp-102943.m43.wedos.net
To však není SMTP server webhostingu dreamitcompany.cz. Správné servery pošty naleznete v detailu konkrétního webhostingu (v tabulce „Adresy služeb“) zde:
https://client.wedos.com/webhosting/webhost-detail.html?id=222270
Dobrý den,
používáte nějakého emailového klienta?
Případně zkuste email odeslat ze schránky zde:
Dobrý den, běžně používám propojení s gmailem a vše odesílám odtud. Již nemá smysl psát klientovi znovu.