Proč se vrátil email?

Vyřešeno1.50K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

psal jsem jednomu novému zákazníkovi z emailu info@dreamitcompany.cz na jeho @desalmi.cz a email se vrátil s touto zprávou:

DNS Error: 11090453 DNS type ‚a‘ lookup of smtp-102943.m43.wedos.net responded with code NXDOMAIN 11090453 DNS type ‚aaaa‘ lookup of smtp-102943.m43.wedos.net responded with code NXDOMAIN

Když jsem napsal na stejnou adresu z Gmailu, email se již nevrátil, tedy zřejmě normálně došel.

Víte proč se to děje?

Děkuji,

Z Balhar

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
KB218908 Vybral nejlepší odpověď 12. 11. 2019
0
6.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte v gmailu nastavení serverů pošty. Dle chybové hlášky používáte server pošty SMTP tento:

smtp-102943.m43.wedos.net

To však není SMTP server webhostingu dreamitcompany.cz. Správné servery pošty naleznete v detailu konkrétního webhostingu (v tabulce „Adresy služeb“) zde:

https://client.wedos.com/webhosting/webhost-detail.html?id=222270

KB218908 Vybral nejlepší odpověď 12. 11. 2019
0
6.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používáte nějakého emailového klienta?

Případně zkuste email odeslat ze schránky zde:

https://webmail.wedos.net/

MP220146 Odpověděl na otázku 25. 7. 2019
0

Dobrý den, běžně používám propojení s gmailem a vše odesílám odtud. Již nemá smysl psát klientovi znovu.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 1. 8. 2019