Už několik dní mi nefungují filtry takže i automatické odpovědi na maily

2.12K zhlédnutíWebhosting
0

  1. Už několik dní mi nefungují filtry, takže se nemohu dostat na nastavení automatických odpovědí na emaily
  2. Vždy se zasekne jejich načítání a ani se mi nezobrazí podmenu ani seznam minulých filtrů. Takže nemůžu už od začátku týdne např. vypnout out of office, který tam teď mám nastavený (při jehož nastavování  bych i řekl, že se to někde seklo)
  3. Všechny ostatní v položky nastavení se načtou (Folders, Identities, …)
  4. Děkuji
Role: Zákazník
RM130195 Odpověděl na otázku 27. 5. 2020
0

Jj, zkoušel jsem Safari na Mac Booku, iPadu i iPhone, a Firefox a Chrome na iPhone

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 17. 4. 2020
0

Haló, haló…

Nějaké další nápady?

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 4. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nevíme bohužel, jak pomoci. V Chromu i Safari se to načítá v pořádku, nezaznamenali jsme žádnou jinou stížnost na toto téma. Nyní jsem to testoval ve svém iPhone a funguje to také bez potíží.

Je to jen v jedné schránce nebo ve více schránkách? Zkusil jsem si na hostingu vytvořit novou schránku a otestovat to s ní, a také bez potíží.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
0

Dobrý den, jen v jedné schránce. Testoval jsem v prostředí windows, OSx na tabletech i noteboocích i v iPhone. V této schránce mi to nejde nikde a jen jedna položka menu – ty filtry – jinak všechno běží.

Pokud to běží Vám, dokážete mi aspoň vypnout automatickou odpověď, kterou tam teď mám … už to irituje všechny moje klienty :(((

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 28. 4. 2020
0
3.03K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z jaké IP adresy se takto děje? IP je možné zjistit na následujícím odkazu, a to ze zařízení, kde dochází k problému: https://www.mojeip.cz/

Role: Podpora
JV170799 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
0

Dobrý den, a jak sto zjistitím na Macu (OSx)?

Děkuji

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 30. 4. 2020