Zprovoznění Webmailu

Vyřešeno842 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Pěkný den, kolega v minulosti založil mailovou adresu info@capirelli-brno.cz. Již před několika měsíci ukončil u nás svou činnost a nepředal všechny potřebné informace k internetovým doménám. Tak se stalo, že jsme byli vyzváni k úhradě naší domény a neměli jsme přístupová práva. Doménu jsme nechali propadnout a dnes opět zakoupili práva. Hosting mailu na Wedos bychom měli mít uhrazen a rádi bychom mail opět uvedli do provozu. Jak to učinit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

aby Vám fungoval příjem, musíte mít aktivní nastavené platné MX záznamy. Je tedy potřeba obrátit se na registrátora domény a nechat nastavit následující MX záznamy
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vytvoření emailové schránky je možné dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/

Bohužel přesněji Vás navést nemohu, jelikož píšete z účtu, pod kterým nemáte žádnou službu.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 23. 11. 2020
0

Pěkný den, stále jsem neobdržel odpověď na otázku proč nám email po obnově vlastnictví domény funguje pouze jednosměrně. Schránka umožňuje zprávy odesílat, přijímat však zatím nefunguje. Můžete mi poradit?

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 24. 11. 2020