Emailová schránka nefunguje, jak má

Vyřešeno578 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

přes Váš server máme profesní stránky včetně emailové schránky (www.quasitrio.cz/com). Poslední dobou nás zlobí email. Jakmile odešlu mail z některého ze svých zařízení, příjemci dorazí místo všech znaků s diakritikou otazníky. Mé kolegyni se pro změnu nové maily vůbec nezobrazují. Je, prosím, možné přezkoumat a vyřešit tuto situaci? Potřebujeme ke svému fungování spolehlivou službu a měly-li by tyto problémy přetrvat, budeme nuceni přejít na jinou podporu.

Předem děkuji za odpověď!

MgA. Kateřina Ochmanová

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2022
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

to je bohužel chyba nastavení klienta, kdy máte nejspíše špatně nastavené formátování emailů, případně přímo v nastavení zařízení.

Zkuste tedy projít nastavení a zjistit, zda máte kódování na UTF-8. Dle některých zdrojů přestal Gmail podporovat kódování typu windows-1250 a jiné starší formáty, které podporovali diakritiku.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 4. 1. 2022
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaký e-mailový klient požíváte? Přes webMail se vám vám e-maily odešlou správně?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 3. 11. 2021
0

Dobrý den,

mám stejný problém. Přes webmail je to v pořádku. Problém je hlavně v aplikaci gmail na iOS.

Role:
JŠ255861 Změnil status na publikováno 3. 1. 2022