Špatné načítání emailové pošty

728 zhlédnutíAutomatická migrace
0

Dobrý den, velice špatně mi funguje email špatně se načítá hlásí chyby “ přihlašení na IMAP selhalo“a podobně můj mail je chcilahev@hroznovka.cz

Role: Zákazník
MZ61249 Odpověděl na otázku 29. 6. 2022
0
8.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

mail server (MX záznam) máte nastavený u mail.malyhosting.cz, tím pádem bude potřeba kontaktovat je, jestli využíváte správné IMAP servery.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
OV215975 publikoval nový komentář 29. 6. 2022
0

Využívám mail cca 7 let, potřebuji funkční mail, …. jestli po 7 letech využívám IMAP špatně? netuším, ani nevím co to je, a ani netoužím to vědět.. prostě bych byl rád aby mi vše šlo, tak jako poslední roky

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 29. 6. 2022
0
8.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel, pokud nevyužíváte naše mail servery, tak Vám z mé strany nemám jak pomoci. Z naší strany funguje vše v pořádku.

IMAP server je pro příchozí poštu, u Malyhosting.cz mohlo dojít k obnově serverů a uložená adresa ve Vašem nastavení nemusí být správná.

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
TP325954 Edited answer 29. 6. 2022
0

Malyhosting.cz neexistuje … nebo není dostupný

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 29. 6. 2022
0

O poštu pro vaši doménu se stará server mail.malyhosting.cz (neběží u Wedosu), viz https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3ahroznovka.cz&run=toolpage

Asi byste se měl obrátit na toho, kdo vám to před 7 lety zřídil. 😉 To je jako stěžovat si Českým Drahám, že mají vlaky Arriva výluku. Zaměstnanci Wedosu vám s tím moc nepomohou…

MZ61249 Odpověděl na otázku 29. 6. 2022