pošta roundcube

Vyřešeno502 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat jak je možné, že když se přihlásím přes webmail.wedos.cz ke schránce vidím staré emaily, ale pokud se přihlásím přes roundcube tak vidím aktuální stav. Zákazníkovi který má schránku ***@aromka.com tak pán který jim to momentálně spravuje je někde mimo.

Dívám se, a servery imap, smtp, mx apod je nastavené vše k vám .. jak to prosím funguje případně kde najdu nastavení které bych mohl zákazníkovi nastavit do e-mailového klienta?

Děkuji za info,

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 2. 2023
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Doména nesměřuje na webhosting aromka.com, web i e-maily jsou u Shoptetu. Proto na našem webmailu vidíte jen zprávy z doby před nasměrováním na Shoptet.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 2. 2023
0

Aha. Tak tomu rozumím. Já myslel, že to je stále zde. Tak to děkuji za informaci. Hezký den.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 23. 2. 2023