Vyčerpali jsme limit odeslaných emailu omylem

Vyřešeno238 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

dnes jsme omylem vyčerpali limit naseho hostingu na odchozí emaily da se limit znovu nahodit aby jsme dnes meli emaily opět funkční?

Děkujeme

dronetag.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TB347567 Vybral nejlepší odpověď 20. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Denní kvóta je 500 e-mailů denně. Počet odeslaných mailů můžete sledovat v přehledu schránek v zákaznické administraci. Pokud by k jejímu vyčerpání došlo běžným provozem, je možné ji po domluvě s technikem navýšit.

U webhostingu dronetag.cz ale podle poznámky technika došlo k vyčerpání rozesíláním hromadné pošty, kterou naše podmínky zakazují.

Můžete zkusit požádat o obnovení kvóty přímo přes formulář s uvedením opatření, která proti opakování problému nasadíte, například zřízení externí služby pro rozesílání hromadné korespondence. Technik může Váš požadavek přesto zamítnout a nechat obnovení e-mailů na systému.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
TB347567 Vybral nejlepší odpověď 20. 4. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

limit resetuje systém automaticky o půlnoci, manuální resety neprovádíme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 20. 4. 2023
0

Jsem aspon nějakým způsobem monitorovat tento limit a jak se k němu blížíme ?

Čili to znamená, že nám dnes v celé firmě pozbytek dne nepůjdou odesílat emaily. Přijde vám toto řešení akceptovatelné z pohledu jakékoliv firmy ?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 20. 4. 2023
0

Děkuji za pomoc.

Zaslal jsem kontaktní formulář s dotazem.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 20. 4. 2023