Nefunguje emailová schránka
Dobrý den,
dorazilo upozornění že máme zaplněno schránku – info@beeranek.cz. Dle vaší administrace měla schránka asi polovinu kapacity. Následně byla překročena kvóta a nyní ani po odstatranění většiny emailů další emaily nechodí. Děkuji za vyřesení problému – hezký den.
Beránek
4 Answers
Dobrý den,
dle informace z DNS máte u CloudFlare špatně nastaven MX záznam na hodnotu
1 mx-50681.m81.wedos.net.
Tento záznam smažte.
Správně by měly být nastaveny tyto 3 záznamy záznamy
1 wes1-mx1.wedos.net 1 wes1-mx2.wedos.net 10 wes1-mx-backup.wedos.net
Záznamy pak samozřejmě nesmí být za proxy (oranžový obláček)
Po projevení změn DNS (přibližně 60 minut) by to mělo být již v pořádku.
Dobrý den,
vidím že problém se zaplněním již nemáte a schránka by tedy měla v pořádku fungovat. Přetrvává tedy nějaký problém nebo je možné vlákno považovat za vyřešené?
Dobrý den,
No kdyby emaily chodili tak bych nepsal ..
Když se pokusím odeslat email vrátí se –
Final-Recipient: rfc822; info@beeranek.cz
Original-Recipient: rfc822;info@beeranek.cz
Action: failed
Status: 5.4.4
Diagnostic-Code: X-Postfix; Host or domain name not found. Name service error for name=mx-50681.m81.wedos.net type=A: Host not found
Děkuji za odpověď – hezký den
Beránek
Hm.. to je divné … co se tak u cloudflare náhle mohlo změnit když vše fungovalo 5 let … ??
Nastavil jsem vaše DNS a dořeším později. Bylo by fér dát vědět lidem s odlišným DNS, že u vás došlo ke změně.
Hezký den a děkuji za pomoc v průběhu víkendu.
Beránek