E-mailový klient Mail v IOS

Nastavení e-mailového klienta Mail v IOS (tedy iPhone a iPad) pro přijímání a odesílání pošty pomocí protokolů IMAP(POP3) a SMTP.

Pro odesílání a příjímání pošty pomocí e-mailového klienta Mail v IOS je potřeba vytvořit v něm nový poštovní účet. Zde naleznete příslušný návod.

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu. 

Přidání emailového účtu

1. Dotkněte se ikony Nastavení na Vašem IOS zařízení

2. V Nastavení vyhledejte položku Hesla a účty

3. v nabídce Hesla a účty se dotkněte položky Přidat účet

4. Z nabízených možností zvolte poslední položku Jiné

Přidání nového účtu

5. V horní části obrazovky pak vyberte možnost Přidat poštovní účet

6. Nyní se Vám zobrazí Průvodce přidáním nového účtu, dle vytvořené schránky.

Průvodce novým účtem

7. Následuje výběr IMAP/POP + SMTP a jeho nastavení.

POZOR! Konkrétní názvy IMAP a SMTP serverů pro Váš webhosting se dozvíte v e-mailu o zřízení služby nebo v zákaznickém centru v detailu konkrétního webhostingu. 

Detailní nastavení příchozí pošty

Pro stahování pošty můžete použít buď IMAP, nebo POP3 server. V obou případech je vyžadováno připojení pomocí zabezpečeného – šifrovaného spojení (STARTTLS nebo SSL/TLS).

Jako metodu autentizace (ověření totožnosti) nastavte volbu HESLO.

Pro změnu nastavení příchozí pošty přejděte do: Nastavení -> Hesla a účty -> vyberte konkrétní schránku -> Účet -> Ostatní

Detailní nastavení příchozí pošty

Varianty pro IMAP nastavení:

  • Port 993, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 143, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Varianty pro POP3 nastavení:

  • Port 995, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo
  • Port 110, Použít SSL ano, ověření totožnosti: heslo

Detailní nastavení odchozí pošty

Jako metodu autentizace (ověření totožnosti) doporučujeme nastavte volbu HESLO.

Pro změnu nastavení odchozí pošty přejděte do: Nastavení -> Hesla a účty -> vyberte konkrétní schránku -> Účet -> SMTP -> Primární server

Varianty pro SMTP nastavení:

  • Port 587, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 465, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo
  • Port 25, Použít SSL ano, Ověření totožnosti: heslo

Pokud nefungují adresy, porty a zabezpečení uvedené v návodech, zkontrolujte, zda spojení neblokuje Váš antivirový software nebo firewall.