Aktivace dvou-faktorová autentizace (OTP) mi nefunguje

Vyřešeno578 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

aktivace dvou-faktorové autentizace (OTP) v zákaznické administraci mi nefunguje. Mám na telefonu nainstalovaný Google Authenticator ve kterém se mi zobrazuje pro Wedos šestimístný kód. Když ho včas zadám do formuláře hlásí po odeslání formulář chybu.

Děkuji za pomoc

Jiří Novotný

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 11. 2020
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

OTP nemáte v účtu momentálně nastaveno, postup pro nastavení najdete zde https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/dvou-faktorova-otp-autentizace/

Prosím zkontrolujte si také správné nastavení času v telefonu, správné fungování OTP aplikací je závislé právě na synchronizaci času.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 11. 2020