Aktualizace woocommerce-problém

Vyřešeno2.05K zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den, řeším problém s aktualizací woocommerce na svém eshopu. Po aktualizace na nejnovější verzi ni mi to hodí error (viz.obr), nelze nic dělat než to, že ze zálohy přehrát. Zkoušel jsem i deaktivocat plugin, přejmenovat v php a zase aktivovat, ale stále stejný problém.

Poradí mi někdo?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 5. 2020
0

Na tomto linku sa riešil podobný problém, vyzerá to na konflikt pluginov: https://github.com/woocommerce/action-scheduler/issues/436

Role: Zákazník+ Web: https://www.mitsoft.sk Vizitka: Venujem sa programovaniu, optimalizácií a affiliate. Poradím Vám s DNS záznamami, htaccess, wordpressom, linuxom, php, sql a všeobecne s webovými technológiami.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 5. 2020
0

Děkuji za reakci. Již jsem se díval. Když jsem vyzkoušel pár věcí i navodů, pořád si nevím rady, jak postupovat.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 18. 5. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nyní to již vypadá v pořádku, pokud je to možné, napište nám prosím, jak se situaci podařilo vyřešit. Může to pomoci ostatním uživatelům.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 19. 5. 2020
0

Dobrý den, situaci stále řeším. Eshop mi běží na starší verzi woocommerce.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 5. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Podle chybové hlášky chybí konkrétní databázová tabulka. Je v hlášce uvedena. Řešením by mohlo být problémový plugin odinstalovat a znovu instalovat. Předtím si důkladně zálohujte data.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 19. 5. 2020
0

Dobrý den, stáhnu si tedy nový plugin woocommerce a zkusím nainstalovat, jak radíte. Jinak mám u eshopu každodenní pravidelnou zálohu. Dám vědět, jak to dopadlo.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 5. 2020
0

Dobrý den, nevím jestli dělám něco špatně, v každém případě mi přeinstalace nepomohla. Stejná hláška.

Už si nevím rady, beru jakýkoliv nápad.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 5. 2020