Automatická migrace a aliasy.

Vyřešeno765 zhlédnutíAutomatická migraceAutomatická migrace a aliasy.
0

Dobrý den,

vše jsem založil a postupoval dle Vašich návodů, ale i tak mi automatická migrace nefunguje :-(, proto mám tyto dotazy:

1/ jak opravit chybu na stránce: https://mobilsek.online/ nefunguje to, píše to že: Požadovaná adresa URL / nebyla na tomto serveru nalezena.  (oprava .htaccess nepomohla)

2/ jak použít a nastavit automatickou migraci pro aliasy tak, aby fungovala správně, návody a video na Vašich stránkách v rámci expertního módu nejsou jednoznačné :-(: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/automaticka-migrace-dat-a-databaze-od-konkurence-expertni-mod/

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2023
0
55.22K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontaktujte nás prosím autorizovaně skrze kontaktní formulář (https://client.wedos.com/contact/cform.html) , do formuláře prosím uveďte údaje pro připojení na ftp a db u aktuálního poskytovatele, odkud si budeme moci stáhnout aktuální funkční obsah,  pokusíme se Vám přesun realizovat znovu. Dále tedy uveďte z jaké domény na jakou chcete web převést.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 13. 2. 2023
0

Dobrý den, bohužel se k dnešnímu dni nikdo od Vás neozval 🙁 Můžete to prosím na Vašem oddělení nějak popostrčit, protože teď nemůžu s migrací k Vám pokračovat, když nevím kde je chyba 🙁 Děkuji za zpětnou reakci.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 13. 2. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Tato chyba většinou znamená, že je problém s HTTPS. Pokud to nepomůže, aktivujte dočasný FTP přístup pro podporu podle tohoto návodu a dejte vědět.

Na ten návod se podíváme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 2. 2023
0

Dobrý den,

stránku lze samozřejmě vyvolat i bez HTTPS viz příklad níže, bohužel stejný problém mám i u https://mobilsek.eu/ viz níže:

Návod přesně nedefinuje zda je potřeba při automatické migraci do podsložky (aliasy) potřeba speciálně definovat nastavení sub domény a složky a pokud se nenastaví tak jak se to chová, tzn. že když vytvořím alias kam chci automatickou migraci do podsložky (aliasy) udělat tak zda to je potřeba nějak dodatečně nastavit a nebo zda to vezme automaticky alias, který zvolím při automatický migraci, Doufám že to nepopisuji moc složitě 🙁

HTTPS jsem tedy zapnul, ale nemyslím si, že to ovlivní zobrazení stránky 🙁

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 2. 2023
0
90.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

momentálně to hází chybu HTTPS, zkuste jej tedy nahodit tlačítkem Rychlé nastavení po výběru webhostingu na tomto odkazu. Nastavení se projeví cca do 1 hodiny, pokud narazíte na další chyby, dejte vědět.

Můžete popsat podrobněji, v čem je problém s článkem o expertní migraci?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 2. 2023