Automatická migrace webu + databáze a e-mailů právě spuštěna!!!

DoporučenéVyřešeno12.84K zhlédnutíAutomatická migracemigrace migrace webu
-3

Máte-li jakýkoliv dotaz k právě spuštěné automatické migraci dat + databáze a e-mailů, dejte nám vědět.

Základní informaci naleznete na webu migrace webu na 1 kliknutí a na webu migrace e-mailů na 1 kliknutí

Taktéž jsme pro Vás připravili kompletní návod krok za krokem, co budete potřebovat a jak bude migrace probíhat v naší znalostní bázi

Automatická migrace webu na 1 kliknutí

Automatická migrace e-mailů na 1 kliknutí

Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2024
0
117.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Máte-li k migraci dotazy, které nejsou obsažené v návodech, kontaktujte prostřednictvím formuláře zákaznickou podporu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 4. 2024
2

Dobrý den,

Upozorňuji na jednu zákeřnost ve funkci migrace dat.

Při automatické migraci dostanete doménu jako alias zdarma na otestování webu, logicky očekáváte že migrovaná data se nahrají do složky pro tu aliasovou doménu www/domains/nazev-domeny,

jenže ne,

data se nahrají do složky pro hlavní doménu a smažou všechny data v té složce. Pokud tam něco máte tak o to přijdete a máte smůlu. Podpora wedosu vám jen za poplatek nabídne zálohu. A můžete si za to sami, protože tam někde dole v poznámce je uvedené že se data ve složce smažou a nahrazena novými daty. O jakou složku se jedná, to už uvedené není.

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 19. 12. 2022
2

Dobrý den, od cca 23.6.2022 řeším migraci webhostingu, e-mailů a domény k Wedos. Při migraci webhostingu nebyl správně převeden web – nezobrazuje se a nefunguje správně. Vyměněných hromada e-mailů, poslaných x návodů, které neřešily můj problém, na který jsem se dotazovala a potřebovala vyřešit. Řešila jsem to s x lidmi na podpoře, opakovaně jsem musela vysvětlovat problém/dotazy, který potřebuji vyřešit. Byly mi zasílány obecné návody, které často neřešily můj problém. Velice obtížná komunikace se dostat k tomu, co potřebuji, abych mohla provést „automatickou migraci“.

Dnes je 3.7.2022 a dozvídám se, že můj problém s migrací webhostingu nebyl předán technikům, aby byl problém odstraněn…

Můžete mi prosím zajistit odstranění chyb v nejbližším možném termínu, aby bylo možné finálně dořešit migraci? Aby se mi správně zobrazovaly webové stránky a plně fungovaly, jak mají? Dejte mi prosím vědět. Děkuji

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 8. 7. 2022
0

Dobrý den, potřebuji vědět, zda jsem správně zadala migraci domény na wedos? Jak to zjistím? Všechna data mi zůstanou? Pojede mi i Alias i web normálně jako doposud? Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 25. 4. 2024
0

Dobrý den, prosím dotaz, případně o pomoc. Nahrál jsem si k vám před vánocemi web, www.bspholding.cz, bude to fungovat? Já jsem už myslel, že to jede správně, ale předchozí poskytovatel mně oznámil, že to u sebe dodneška 29.02.2024 nesmazal. Děkuji vám za pomoc! Karel

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 29. 2. 2024
0
48.38K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prosím kontaktujte nás zde přes kontaktní formulář https://hosting.wedos.com/cs/cform.html a to autorizovaným způsobem (předem se přihlašte do administrace).

Děkujeme

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 5. 11. 2023
0

Dobrý den, po migraci dat nedojde k načtení kontrolní domény. Píše 404 Not Found. Prosím o prověření.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 5. 11. 2023