automatická zpráva – chybová hláška

141 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,
opět řešíme nějaké problémy s mailovou schránkou…

Potřebujeme, aby z fomruláře odcházeli automatické maily, které potvrzují zákazníkům, že jejich dotaz byl přijat ke zpracování. Daný formulář s nastavením je udělám pluginem Formidable Forms.

Řešíme hned několik problémů….

1. Zákazníkům potvrzení do gmailu a seznamu maily dorazí….ale do webmailu zprávy klientům nechodí.

2. do Webmailu firmy mail vždy dorazí, ale hned v druhém mailu dorazí výstražná zpráva, že mail s potvrzením zákazníkům doručen nebyl, ikdyž ve skutečnosti byl. Do seznamu a gmailu maily chodí. Jediné, kam zákazníkům maily nechodí je webmail.

Řešili jste prosím někdy něco podobného?
Případně si nechám poradit, jakým funkčním způsobem udělat podobný automatický mail.

s pozdravem LM

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 7. 2024
0
99.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jde o pokosime.cz? Zkuste do SPF záznamu (před ip6:2a02:2b88:1:4::cb) ještě přidat ip4:46.28.106.163

Vyčkejte na propsání a zkuste zaslat testovací zprávu znovu. Pokud oprava nepomůže, pošlete prosím tyto diagnostické informace o nedoručené zprávě:
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění chybové hlášky, která přijde do mailu

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 7. 2024
0

Díky moc, vyzkouším.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 7. 2024
0

Dobrý den, na www.pokosime.cz už to funguje, poprosím ještě o radu, jak nastavit DNS záznamy pro www.pokosimolomouc.cz a www.pokosimepostavime.cz

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 12. 7. 2024
0
99.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na těch by měl stačit základní SPF záznam. Nebo potřebujete v DNS nastavit něco jiného?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2024
0

právě se nám stalo, že dnes jedna zpráva spadla do spamu z www.pokosimepostavime.cz

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 13. 7. 2024
0
4.36K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste email stejným způsobem odeslat na email zde zašlete prosím poté link na výsledek nám pomocí kontaktního formuláře

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 13. 7. 2024
0

odesláno, díky

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 15. 7. 2024