Automatické mazání přečtených mailů

Vyřešeno903 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, od pátku minulého týdne se po přečtení po ca. 30 minutách maží maily z adresy jaromir@kasal.cz, a to na obou zařízeních, kde je tato adresa nastavena (MacBook Air, iPhone – na obou je aplikace MS Outlook). Mnou žádná změna nastavení provedena nebyla. Můžete mi prosím poradit, jak tento problém odstranit?

Děkuji

Jaromír Kasal

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině bude nějaké nastavení outlooku, zkuste projít nastavení schránek popř. schránky z klienta odebrat a přidat. Stav e-mailů doporučuji zkontrolovat i na https://webmail.wedos.net/

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 10. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.