Automatické mazání přečtených mailů

Vyřešeno1.18K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, od pátku minulého týdne se po přečtení po ca. 30 minutách maží maily z adresy jaromir@kasal.cz, a to na obou zařízeních, kde je tato adresa nastavena (MacBook Air, iPhone – na obou je aplikace MS Outlook). Mnou žádná změna nastavení provedena nebyla. Můžete mi prosím poradit, jak tento problém odstranit?

Děkuji

Jaromír Kasal

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 25. 6. 2021
0

Dobrý den, nastavení jsem kontroloval, účet smazal, znovu nastavil, kontroloval poštu na https://webmail.wedos.net, nicméně poslední příchozí pošta je ve čtvrtek minulý týden a i mnou odeslané testovací maily z jiných adrese, případně i z různých zařízení se v doručené poště neobjevují. Problém je asi jinde, než v nastavení MS Outlook. Prosím o info, případně o vyřešení problému. Děkuji, JK

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 11. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.