Centrální registr doménových jmen – aktualizace

Vyřešeno512 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, dnes nám přišel email od CZ.NIC a uvedené údaje nejsou správné. Chtěli bychom to změnit v administrativní části, ale je tam uvedený kontakt předchozího majitele firmy, který již s firmou nemá nic společného. Nemůžeme se tedy do této části dostat, neboť v případě zaslání hesla pro administraci přijde heslo zmíněnému ex majiteli.

Děkujeme za pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 5. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě nezbývá než založit nový kontakt registru CZ.NIC s aktuálními údaji a změnit majitele domény písemnou žádostí s úředně ověřenými podpisy.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 5. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Věc se má takto: pokud chcete změnit údaje kontaktu (s výjimkou jména majitele či názvu firmy), můžete prostě jen upravit kontakt, ale k tomuto kroku potřebujete autorizační heslo zaslané na e-mail kontaktu. Pokud k němu nemáte přístup, nemůžete kontakt upravit.

Pokud je jako majitel domény je vedena firma, může obě strany žádosti o změnu majitele potvrdit tatáž osoba. Zajistěte hlavně, aby nový kontakt měl aktuální informace, a aby celý proces změny majitele proběhl do 14 dnů (včetně zaslání formuláře s dostatečnou rezervou, abychom jej stihli zpracovat).

Změna majitele je úspěšná pouze v případě, že se opravdu změní kontakt vedený jako majitel domény. Jakékoli jiné úpravy, například změna údajů v OR, fakturačních údajů, nebo zákazníka, v jehož účtu se doména nachází, nemají na údaje majitele domény v registru žádný vliv.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 4. 2023
0

Dobrý den, kontakt jsme změnili již v minulosti, ale v CZ.NIC, ani ve WEDOS (administrativní část) to není propsané. Respektive pokud bychom chtěli zatím změnit majitele domény v administraci WEDOS, tak to nejde přes vás? V OR došlo ke změně jména firmy i majitele a účet je veden na aktuální majitelku. I tak musíme mít souhlas od původního majitele? Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 4. 2023