certifikát při přihlášení k vašemu poštovnímu serveru
Ve W10 mi říká centrum zabezpečení systému v Microsoft Outlooku, že k vašemu certifikátu nelze nalézt (zřejmě důvěryhodného) vystavitele (tohoto certifikátu).
4 Answers
Dobrý den,
včera došlo k výměně certifikátu, zkuste prosím mailového klienta restartovat a načíst znovu.
Dobrý den,
jakou používáte adresu serverů? Měl byste využít tu, která byla přidělena vašemu webhostingu, najdete ji v e-mailu o zřízení nebo v zákaznické administraci v detailu webhostingu v části Adresy služeb.
Dobrý den, instaloval jsem váš certifikát mezi důvěryhodné kořenové cert. autority.
Při přihlašování do Outlooku se mi objevila další zpráva o dalším vaším certifikátu.
Posílám obrázek..
Musím vždy souhlasit, pokud chci pokračovat, s tímto certifikátem.
Dobrý den,
obecným řešením je aplikovat náš kořenový certifikát dle:
https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/certifikacni-autorita-wedos
Zkontrolovat si antivirový program, zda nevytváří „vlastní“ certifikáty pro poštovní služby či neprovádí jinou jejich kontrolu – toto dělá s oblibou Avast
V neposlední řadě se ujistěte že nepoužíváte formát IMAP a SMTP serveru jako imap.vasedomena.cz či smtp.vasedomena.cz
Nezabezpečený email – tedy označený přijatý email v Outlooku se musí řešit dle nápovědy z jejich strany. Možná se jedná pouze o SPF, případně o email, který se tváří podvržen, případně mu chybí certifikát jako takový , to vyřešíte vlastním poštovním serverem například na našem VPS