Chyba po aktualizaci, nefunkční přístup do administračního rozhraní webu

Vyřešeno862 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

v prostředí Joomla jsem se snažil provést aktualizaci na vyšší verzi, která nedoběhla a nelze se nyní vůbec nijak přihlásit do administračního rozhraní našich stránek.

Chybová hláška zní: Error: Unknown column ‚a.client_id‘ in ‚where clause‘: Unknown column ‚a.client_id‘ in ‚where clause‘

Můžete mi poradit postup, jak to zpět zprovoznit?

Předem velmi děkuji.

S pozdravem

DC.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0

Dobrý den,

za prvé – opakovaně upozorním na to, co všichni slýcháme ze všech stran a to je nutnost zálohy databáze a dat před aktualizacemi.. Na toto ostatně upozorňují i redakční systémy před spuštěním aktualizace. Návod na zálohování je např. zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/zalohovani-webu-obecne/

Za druhé – vzhledem k tomu, že aktualizace Vám neproběhla korektně, tak se systém snaží hledat tabulky, které neexistují = aktualizace neproběhla a tudíž nebyly vytvořeny, ale proběhlá aktualizace části systému, která tyto tabulky vyžaduje.

Řešení jsou z mého pohledu následující :

  1. Nejjednodušší volba – Využijete placenou službu Wedosu a necháte si web obnovit ze zálohy (pokud to neřešíte po delší době a zálohy neobsahují již „aktualizovanou“ Joomlu)
  2. Nainstalujete Joomlu znovu a celý web vytvoříte znovu od základu
  3. Zajistíte si programátora, který to dokáže vyřešit. Osobně jsem toto řešil několikrát a ne jen na Joomle, ale je to peklo a může to být práce na hodinu nebo i na desítky hodin..
Role: Zákazník+ Web: https://www.techniciostrava.cz Vizitka: Jsi-li programátor, prohraješ s počítačem, výrobcem HW a uživatelem. Jsi-li tester, prohraješ se všemi.. Programováním i testováním se to snažím vyvrátit :-)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020