chyba pri inštalácie aplikace wordpress
Dobrý den,pri inštalácii aplikácii wordpress pre web cestujzamenej.sksom narazil na túto chybu:
Hladal som pomoc aj v návodoch,obnovil som podla jedne rady aj htaccess,ale nepomohlo to.
CHYBA
- Zvolená doména (příp. suboména) nesměruje v DNS na tento webhosting. Aby bylo možné aplikaci nainstalovat, je nutné, aby doména (příp. subdoména) byla funkční a směrovala na tento webhosting
Ako mám postupovať dalej.
Dakujem za pomoc
Hanuska
10 Answers
Dobrý den, webhosting som premenoval,dúfam,že to bude všetko správne.Novú doménu som zaregistroval,číslo objednávky 3120197278.
Dakujem vám velmi pekne za pomoc
S pozdravom
Hanuska
Dobrý den,
doména Vám směřuje na websupport.sk a je nutné ji u nich ve správě DNS nasměrovat na hosting WEDOS. IP Webhostingu pak naleznete v detailu webhostingu v zákaznické administraci.
Dobrý den, ako to mám prosím vás urobit?Ja som uvedenú doménu spolu s webhostingom objednal u vás a s websupport.sk nemám žiadny obchodný vztah týkajúci sa tejto domény.Podla mna by ste ich mali kontaktovať vy a nastavit všetko,tak aby to správne fungovalo.Je to možné?
Dakujem
S pozdravom Hanuska
Dobrý den,
to bohužel možné není. Doména není v naší správě ale u WebSupportu. Pokud je doména Vaše, tak je potřeba obrátit se na ně a nechat si doménu přesměrovat.
U nás máte zakoupený hosting pro tuto doménu ale doménu samotnou ne. Doména a webhosting jsou dvě rozdílné služby.
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. 1.u vás som si objednal službu webhosting +doména za 33 czk/mesiac vrátane domény2.nebol som nijakou formou informovaný, že budem musieť riešiť presmerovanie a nastavenie domény u websupport3.vedome som u websupport žiadnu domény nekúpil a nemám ani žiadny doklad o kúpe tejto domény u websupport,takže na základe čoho mám u nich teda žiadať presmerovanie domény? Kupoval som webhosting spolu s doménou, ak táto informácia bola nesprávna a zavádzajúca prosím o zrušenie objednávky a vrátenie peňazí naspäť na môj účet. Ďakujem za porozumenie Hanuska
Dobrý den.Objednal so si u vás službu webhosting +doména za 33 ck/mesiac vrátane domény2.nebol som nijakou formou informovaný, že budem musieť riešiť presmerovanie a nastavenie domény u websupport3.vedome som u websupport žiadnu domény nekúpil a nemám ani žiadny doklad o kúpe tejto domény u websupport,takže na základe čoho mám u nich teda žiadať presmerovanie domény? Kupoval som webhosting spolu s doménou, ak táto informácia bola nesprávna a zavádzajúca prosím o zrušenie objednávky a vrátenie peňazí naspäť na môj účet. Ďakujem za porozumenie Hanuska
Dobrý den,
byla vytvořená objednávka pouze na webhosting, na doménu ne. Doména zde registrovaná není.
Pokud nechcete služby již nadále využívat, můžete je nechat doběhnout viz https://kb.wedos.com/cs/vypoved-sluzeb a 7 dní po datu, ke kterému jsou předplaceny, budou zrušeny.