chyba pri inštalácie aplikace wordpress

Vyřešeno2.63K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,pri inštalácii aplikácii wordpress  pre web cestujzamenej.sksom narazil na túto chybu:

Hladal som pomoc aj v návodoch,obnovil som podla jedne rady aj htaccess,ale nepomohlo to.

CHYBA

  • Zvolená doména (příp. suboména) nesměruje v DNS na tento webhosting. Aby bylo možné aplikaci nainstalovat, je nutné, aby doména (příp. subdoména) byla funkční a směrovala na tento webhosting

Ako mám postupovať dalej.

Dakujem za pomoc

Hanuska

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 6. 2020
0

Dobrý den, webhosting som premenoval,dúfam,že to bude všetko správne.Novú doménu som zaregistroval,číslo objednávky 3120197278.

Dakujem vám velmi pekne za pomoc

S pozdravom

Hanuska

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 6. 2020
0

Dakujem za oodpoved.Pri objednavke webhostingu som si pravdepodobne omylom nezvolil domenu ako darek,Da sa darek aktivovat spatne?Vypoved objednavky by bola ešte v mojom prípade aktuálna?služba bola objednaná 23.5.

Co sa tyka novej domeny,tak podobna domena www.cestujzamenej.eu je volna,tak by som chcel registrovat tuto domenu.Aky postup by ste mi odporucil?Storno,ak by sa dali vratit platba,alebo premenovať webhosting a presmerovat na tuto novu domenu.

Dakujem za odpoved.

S pozdravom

Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 3. 6. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména a webhosting jsou rozdílné služby. Pokud si přejete doménu jako dárek k webhostingu, tak je nutné ji jako dárek zvolit při objednávce webhostingu. Nicméně pokud byste tuto možnost vybral, tak Vám systém zahlásí chybu, jelikož je doména již registrována jinde.

Dostupnost domény je vhodné ověřit před samotnou registrací hostingu.

Nyní můžete webhosting přejmenovat a dodatečně objednat doménu jinou popř. můžete objednávku v 7 denní lhůtě vypovědět a objednat webhosting nový, kdy zvolíte doménu jako dárek.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 29. 5. 2020
0

na vašich stránkach uvádzate nasledovné

Jen 33 Kč měsíčně bez DPH (479,16 Kč / rok s DPH) včetně domény.

Pokud si u nás objednáte a zaplatíte webhosting „NoLimit“ nebo „NoLimit Extra“ pro novou doménu (.CZ, .EU, .SK, .PL), zaregistrujeme vám tuto doménu zdarma na 1 rok. Ostatní koncovky (TLD) můžete u nás registrovat a prodlužovat za nákupní ceny viz ceník domén »

Za pouhých 396 Kč (479,16 Kč s DPH) tedy od nás získáte webhosting na 1 rok včetně domény.

ja som mal záujem o túto kompletnú službu a nielen o hosting.Prečo sa na moju objenávku nevztahuje služba hosting vrátane domény na 1 rok zdarma?

s pozdravom

Hanuska

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 29. 5. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

byla vytvořená objednávka pouze na webhosting, na doménu ne. Doména zde registrovaná není.

Pokud nechcete služby již nadále využívat, můžete je nechat doběhnout viz https://kb.wedos.com/cs/vypoved-sluzeb a 7 dní po datu, ke kterému jsou předplaceny, budou zrušeny.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 28. 5. 2020
0

Dobrý den.Objednal so si u vás službu webhosting +doména za 33 ck/mesiac vrátane domény2.nebol som nijakou formou informovaný, že budem musieť  riešiť presmerovanie a nastavenie domény u websupport3.vedome som u websupport žiadnu domény nekúpil a nemám ani žiadny doklad o kúpe tejto domény u websupport,takže na základe čoho mám u nich teda žiadať presmerovanie domény? Kupoval som webhosting spolu s doménou, ak táto informácia bola nesprávna a zavádzajúca prosím o zrušenie objednávky a vrátenie peňazí naspäť na môj účet. Ďakujem za porozumenie Hanuska

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 28. 5. 2020
0

Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. 1.u vás som si objednal službu webhosting +doména za 33 czk/mesiac vrátane domény2.nebol som nijakou formou informovaný, že budem musieť  riešiť presmerovanie a nastavenie domény u websupport3.vedome som u websupport žiadnu domény nekúpil a nemám ani žiadny doklad o kúpe tejto domény u websupport,takže na základe čoho mám u nich teda žiadať presmerovanie domény? Kupoval som webhosting spolu s doménou, ak táto informácia bola nesprávna a zavádzajúca prosím o zrušenie objednávky a vrátenie peňazí naspäť na môj účet. Ďakujem za porozumenie Hanuska

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 27. 5. 2020