Chyba – zakázáno při pokusu o stažení zálohy z WordPressu

Vyřešeno1.61K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

ne doméně elisartwork.cz mám nainstalovaný WordPress a pro zálohu používám plugin All-In-One WP Migration. Stažení souboru zálohy se mi ale nedaří, Chrome zobrazuje hlášku Chyba – zakázáno. Nelze stáhnout ani z jiného prohlížeče. Dle Google „Tato chyba znamená, že ke stažení souboru ze serveru nemáte oprávnění.“ Soubor má 250 MB.

Můžete mi prosím poradit, v čem je problém?

Předem moc děkuji.

S pozdravem,
Eliška Voříšková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
1

Dobrý den,

zkoušel jsem stejný plugin nainstalovat k sobě na WordPress a zvýšil velikost webu na přibližně stejnou. Export mi proběhl bez komplikací. Zkusil jsem se podívat do staženého .wpress souboru a zdál se také v pořádku.

Chvíli jsem zkoušel problém hledat na internetu, ale bohužel jsem nic, co by mohlo pomoci nenašel..

Asi bych zkusil přeinstalovat plugin. Zkuste vytvořit pomocí pluginu novou zálohu, pokud se vytvoří, měla by být dostupná alespoň přes FTP, kdyby bylo potřeba web obnovit ze zálohy. Zároveň je ale možné, že se záloha nepodaří.

Pokud Váš web čeká na nějakou aktualizaci, proveďte veškeré aktualizace. Pokud jste aktualizovala, vyzkoušejte funkčnost pluginu nyní. Pokud nefunguje, zkuste samotnou přeinstalaci:

  1. Jděte v administraci WordPressu do sekce Pluginy a deaktivujte plugin All-in-One WP Migration
  2. Vdalším kroku plugin All-in-One WP Migration smažte
  3. Přihlaste se do FTP, najděte požadovanou WordPress instalaci a otevřete v ní adresář wp-content. Tam najdete adresář ai1wm-backups. V tomto adresáři jsou již vytvořené zálohy Vašeho webu. Adresář přejmenujte na nějaký jiný název, aby budoucí instalace nebyla ovlivněna starými zálohami a také aby se se zálohami nic nestalo.
  4. Znovu se přihlaste do WordPressu a opět otevřete sekci Pluginy. Znovu nainstalujte a aktivujte plugin All-in-One WP Migration.

Funguje export po přeinstalaci?

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0

Mockrát děkuji, opravdu pomohlo smazat zmíněný adresář se zálohou.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 7. 2. 2021
0

Děkuji za rychlou odpověď.

Ve Firefoxu i v Edge to také nejde stáhnout. Připojila jsem screeny z Chrome a Edge. Takto se to chová na subdoméně eshop. Na doméně elisartwork se tak daleko ani nedostanu, vytvoření zálohy se zasekne na Přejmenování exportovaného souboru, viz další screenshot. Kolečko se tam motá, ale po mnoha minutách beze změny. Žádné další podrobnosti se nezobrazují.

Už je to delší doba, co jsem zálohu dělala, ale minimálně na doméně elisartwork, jsem ji dělala a fungovalo to.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 2. 2. 2021
0

Dobrý den,

chybovou hlášku Vám píše web nebo Chrome? Jde o první export nebo vše fungovalo bez problému a po nějaké době to přestalo fungovat? Zkusila jste jiný prohlížeč? (Edge, Firefox, Opera, ..) Zobrazuje se nějaký kód té chyby nebo nějaké podrobnější informace? Mohla byste poslat screenshot?

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 2. 2. 2021