Co znamená výraz „týdenní zálohy“ při webhostingu NoLimit?

Vyřešeno431 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

na helpu WEDOS jsem se dočetl toto: „v případě webhostingu NoLimit vytváříme vlastní interní týdenní zálohy, na žádost je zpřístupní technici za poplatek 500 Kč bez DPH“. Co to prosím konkrétně znamená?

Napadají mě tyto dva výklady:

  1. BUĎ že každý týden vytváříte (bezpodmínečně) automaticky zálohu, která vždy přepíše zálohu vytvořenou naposledy (tedy právě před týdnem);
  2. NEBO že v případě, že obsah webu zákazníka se týden nezměnil, pak po týdnu od poslední změny tuto zálohu jednoduše u vás smažete.

Rád bych věřil, že platí 1. varianta (tedy, že VŽDY – za ten poplatek 500 Kč – je možno obnovit web do stavu, jak vypadal nejdále před 6 dny, 23 hodinami, 59 minutami a 59 sekundami), ale pro jistotu se ptám.

S pozdravem,
Miroslav Šubrt

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

týdenní záloha znamená, 1x týdně uděláme kopii dat na zálohovací diskové pole. Obnovujeme z poslední dostupné zálohy, která tedy může být až 7 dní stará. Tato záloha je k dispozici zpřístupněna našimi techniky za poplatek 500,-/bez DPH. Přesné datum a čas zálohy upřesní až technik .

U vyšší varianty webhostingu NoLimit Extra provádíme denní zálohování obsahu webu, všech jeho databází a také e-mailů. Zálohuje se každou noc, k dispozici jsou zálohy zpětně za 5 dní. Z této denní zálohy je obnova bezplatná, provádějí ji naši technici na základě žádosti přes kontaktní formulář (je nutné se přihlásit).

Role: Podpora
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 8. 12. 2020