Co znamená výraz „týdenní zálohy“ při webhostingu NoLimit?
Dobrý den,
na helpu WEDOS jsem se dočetl toto: „v případě webhostingu NoLimit vytváříme vlastní interní týdenní zálohy, na žádost je zpřístupní technici za poplatek 500 Kč bez DPH“. Co to prosím konkrétně znamená?
Napadají mě tyto dva výklady:
- BUĎ že každý týden vytváříte (bezpodmínečně) automaticky zálohu, která vždy přepíše zálohu vytvořenou naposledy (tedy právě před týdnem);
- NEBO že v případě, že obsah webu zákazníka se týden nezměnil, pak po týdnu od poslední změny tuto zálohu jednoduše u vás smažete.
Rád bych věřil, že platí 1. varianta (tedy, že VŽDY – za ten poplatek 500 Kč – je možno obnovit web do stavu, jak vypadal nejdále před 6 dny, 23 hodinami, 59 minutami a 59 sekundami), ale pro jistotu se ptám.
S pozdravem,
Miroslav Šubrt
1 Odpověď
Dobrý den,
týdenní záloha znamená, 1x týdně uděláme kopii dat na zálohovací diskové pole. Obnovujeme z poslední dostupné zálohy, která tedy může být až 7 dní stará. Tato záloha je k dispozici zpřístupněna našimi techniky za poplatek 500,-/bez DPH. Přesné datum a čas zálohy upřesní až technik .
U vyšší varianty webhostingu NoLimit Extra provádíme denní zálohování obsahu webu, všech jeho databází a také e-mailů. Zálohuje se každou noc, k dispozici jsou zálohy zpětně za 5 dní. Z této denní zálohy je obnova bezplatná, provádějí ji naši technici na základě žádosti přes kontaktní formulář (je nutné se přihlásit).