dekuji, ze vychovavate sve zakazniky k zodpovednosti a sponzoringu…

Vyřešeno541 zhlédnutíZákaznická administrace
0

jak se mam spolehnout na aktivni funkci automatickeho prodlouzeni sluzeb, kdyz po pripsani penez na zalohovy ucet se neuskutecni opakovany pokus o automaticke prodlouzeni a musim se znovu prihlasit do zakaznickeho uctu (nebo po stavajici zkusenosti radsi rovnou pockat) a prodlouzeni udelat ze zalohove uctu rucne? takova trosku funcionalita ala microsoft, kdyz si neohlida navyseni zalohoveho uctu a neprovede operaci znovu… dekuji

pavel zahradnik

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Máte na mysli nějakou konkrétní službu? Při neúspěšném prodloužení vždy informujeme uživatele e-mailem.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020