Diagnostika rychlost webhostingu

860 zhlédnutíWebhostingpomalý web
0

Dobrý den,

jako správce řeším teď problém s rychlostí na našem webhostingu pro doménu https://www.dracihlidka.cz/.
Na webhostingu běží WP a máme od vás zakoupený No limit extra. Nicméně stránky jsou velice pomalé. Chtěl jsem se zeptat, zda je možné na webhostingu z vaší strany pustit nějakou diagnostiku vytížení hardwaru. Snažím se identifikovat hlavní zdroj problému. Zda se jedná o příliš velké množství načítání pluginů, nebo opravdu server nestíhá dostatečně rychle načítat data. Server je poměrně pomalý i v administraci WP, kde se nenačítají obrázky a další věci.

Co se dívám do diagnostiky načítání, tak první odpověď od server trvá asi 5s zbytek stránky se načítá postupně. Jde mi hlavně o zjištění, proč první odpověď serveru trvá 5s.

Děkuji mnohokrát za odpověď.

S přáním příjemného dne, Jan Horáček

Role: Zákazník
JH78233 Odpověděl na otázku 25. 5. 2022
0

Děkuji za váš čas.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 5. 2022
0
3.64K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Kolegové jsou o problému informováni a již problém řeší.

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 25. 5. 2022
0

Bohužel když otevřu https://webpagetest.wedos.com/ tak nelze vybrat lokalitu ani další možnosti.
Nevím kde by mohl být problém.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 5. 2022
0
3.64K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Bohužel Access a Errorlog jsou jediné možnosti diagnostiky.

https://webpagetest.wedos.com/ je normálně přístupný a měl by být i ze zahraničí.

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 25. 5. 2022
0

Děkuji. Zkusím.

Jiná možnost diagnostiky z vaší strany není možná?

Ještě jsem se chtěl zeptat, zda je momentálně mimo provoz služba https://webpagetest.wedos.com/ nebo jenom není přístupná ze zahraničí (při spuštění diagnostiky vrátí chybu Unknown connectivity type: Cable).

Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 5. 2022
0
3.64K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete se na jeden den zdarma aktivovat Accesslog nebo Errorlog. Najdete to ve své zákaznické administraci / příplatkové služby. Mělo by Vám pomoci zjistit co Vám „žere“ výkon. Do 24 hodin můžete příplatkovou službu zrušit a nebude Vám naúčtovaná žádná platba.

Role: Podpora
JP328023 Odpověděl na otázku 25. 5. 2022