DNS záznamy – Outlook.com

Vyřešeno1.02K zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

Používám svůj email (historickým nastavením) přes outlook.com.

Zjistil jsem, že mi před pár dny úplně přestala chodit pošta. Ověřoval jsem jsem jak na straně Outlook.com, tak Wedosu.

Když se dívám na DNS záznamy, tak mi přijde, že jsou nahrazeny standardním WEDOS nastavením a ohledně Outlook.com zůstal jen AUTODISCOVERY záznam. Můžete mi prosím vrátit původní nastavení?

Tuším, že to byl nějaký MX záznam s hash ID účtu od Microsoftu. Případně doporučit další nastavení pro správné fungování s Outlook.com účtem (spamové filtry, Exchange pravidla, …)

S pozdravem,

Martin Pešek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 9. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u dns lze zobrazit jaké změny se provedly.

Tedy se zkuste podívat, zda byly záznamy opravdu změněné, či nikoliv.

https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-historie-zmen/

Návod na nastavením outlooku naleznete zde

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 9. 2020