Dobrý den, můj web mi přestal fungovat.

Vyřešeno649 zhlédnutíWebSite
0

Kontrolovala jsem přes FTP pluginy (web ze zasekl když jsem aktualizovala verzi WP + pluginy) Bude asi potřeba obnovit zálohu?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2021
0

Dobrý den, díval jsem se na Váš web a zdá se, že bez problému funguje. Přetrvávaí stále problémy?

Pokud by přetrvávaly, můžete zkusit obnovit zálohu nebo přeinstalovat WordPress podle tohoto návodu.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2021
1

Dobry večer, pokud se to stalo při aktualizaci WordPress jádra, bude tedy nejlepší obnovit web ze zálohy. Vždy je potřeba před každou aktualizací udělat kompletní zálohu webu, jak MySQL tak FTP. Někdy se bohužel stane ze aktualizace vyhodí chybu.

Role: Zákazník+ Web: https://www.wp24.cz/ Vizitka: Jsem freelancer „webmaster“, který tvoří a spravuje weby. Od roku 2008 se věnuji WordPressu.
JŠ255861 Změnil status na publikováno 25. 1. 2021