Doména nenalezena

Vyřešeno1.11K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den , můžete mi prosím poradit? Nemohu najet na svou stránku eshopu www.k-nabytek.cz . Píše mi to (  Not Found )

Předem děkuji za odpověd.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pak je potřeba data přesunout – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/zakladni-informace-webhosting/webhosting-prevod-webu-od-jineho-poskytovatele/#5-presun-souboru-z-puvodniho-serveru (bod 5.)

Případně placený přesun z naší strany – https://www.wedos.cz/webhosting/placeny-presun-od-konkurence

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 9. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kde se Vám chyba zobrazuje ?

Daná doména je funkční viz http://k-nabytek.cz/

https://toolbox.googleapps.com/apps/dig/#A/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 2. 9. 2020
0

Doména je aktívna, ale asi k nej nie je priradený žiadny webhosting

Role: Zákazník+ Web: https://www.mitsoft.sk Vizitka: Venujem sa programovaniu, optimalizácií a affiliate. Poradím Vám s DNS záznamami, htaccess, wordpressom, linuxom, php, sql a všeobecne s webovými technológiami.
MR154880 Odpověděl na otázku 2. 9. 2020
0

Dobrý den , můžete mi prosím pomoct , pořád mi nejde spustit můj starý eshop www.k-nabytek.cz. Zaplatila jsem si u vás webhosting a pořád mi to nejede.

Děkuji Kantorová

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 3. 9. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

webhosting / eshop jste tedy měla u jiného poskytovatele? Webhosting, který máte u nás je nový.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 3. 9. 2020
0

Ano měla jsem webhosting u jiného poskytovatele. Tudíž u vás je nový. Vubec mi to nefunguje a nevím si rady.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 4. 9. 2020
0

Dobrý den, webovou prezentaci jsem nepřesunula. Jak to tedy mám udělat ?

Předem děkuji za odpověd.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 4. 9. 2020