domena prodej

Vyřešeno317 zhlédnutíDomény
0

dobrý den, máme dotaz ohledně domény. Je možné uvolnit zakoupenou doménu jiné společnosti?

Koupili jsme doménu a došel nám email, že ji blokujeme jiné společnosti, chceme vyjít vstříc a uvolnit ji.
Jak nato? nechceme čekat než vyprší.

s pozdravem LM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2023
0
105.92K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vyloženě zrušit doménu není úplně jednoduché, z naší strany jde o zpoplatněný úřední úkon.

Chce-li tato společnost doménu koupit, můžete se s ní dohodnout na ceně odkupu a potom změnit majitele podle tohoto návodu.

V případě sporu, kdy jedna společnost nechce, aby pod „jejím názvem“ běžel cizí web, ale nechce ji sama koupit, většinou stačí nasměrovat doménu na výchozí stránku s hláškou o tom, že doména je zaregistrována. Komplikovanější spory potom řeší WIPO.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2023
0

už to funguje, moc díky 🙂

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 11. 2023
0
105.92K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Řadíte podle odesílatele, ne podle data.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 11. 2023
0

posílám obě varianty nastavení

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 11. 2023
0

ano to jsem zkontrolovala, at nastavím jakkoliv tak posledně doručenou zpravu nemám na hoře. Bude to něco složitějšího

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 11. 2023
0
105.92K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkontrolujte si, podle čeho je řadíte:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 11. 2023
0

Dobře děkuji. 🙂

Ještě jeden dotaz, mám pořád problém s mailovou schránkou.
Nové maily se zobrazí tak různě. Ani ne na hoře, ani ne dole, ale někde uprostřed.

jak vyřeším?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 11. 2023