Doménový e-mail najednou „neexistuje“
Prosím, od včera jsem nic neměnila. Ještě ráno v 6 mi přišel e-mail a teď, když mi byl na adresu info@barevnysvetduse.cz odeslána zpráva, tak nedošla. Odesílateli přišla zpráva, že adresa neexistuje. Mám ty e-maily nějaké prokleté. :o(
15 Answers
V tom případě přesměrování ze schránky zrušte a nastavte Gmail jako e-mailového klienta. V naší databázi jsem na to návod nenašel, zkuste například tento externí.
tam jsem si nebyla jistá, tak jsem dohledala to ruční nastavení. Mám to teď takto. Je to v pořádku?
Plus teď koukám, že je adresa na blacklistu. :o( Jak je to možné? Vlastně jsem teď dlouho žádné e-maily neposílala. Jen jeden hromadný nedávno.
Jak to opravit a jak tomu předejít?
https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3abarevnysvetduse.cz&run=toolpage
Ufff…. Tak to vypadá, že konečně funguje obojí – příchozí i odchozí pošta. Hurá! Děkuji!
Ještě se chci ujistit, že mám správně zadané přesměrování. Popravdě, vůbec si už nepamatuji, kde se to ve webmailu nastavuje, jestli vůbec – teď jsem to tam vůbec nenašla. Mám v gmailu nastaveno viz obrázek.
Není potřeba přidat nějaký DNS záznam, nebo cokoli, aby e-maily nekončily ve spamu, na blacklistu apod.?
Tak už jsem našla i přesměrování ze schránky a mám ho nastavené podle tohoto návodu: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily-presmerovani-schranky/#presmerovani-ze-schranky
Plus v gmailu nastavené viz výše.
Dobrý den! Toto mi teď vyšlo při kontrole Blacklistu.
Jak se to stane? Proč? A jak tomu předejít?