Doménový e-mail najednou „neexistuje“

Vyřešeno1.56K zhlédnutíDNS
0

Prosím, od včera jsem nic neměnila. Ještě ráno v 6 mi přišel e-mail a teď, když mi byl na adresu info@barevnysvetduse.cz odeslána zpráva, tak nedošla. Odesílateli přišla zpráva, že adresa neexistuje. Mám ty e-maily nějaké prokleté. :o(

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 5. 2023
0

tam jsem si nebyla jistá, tak jsem dohledala to ruční nastavení. Mám to teď takto. Je to v pořádku?

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

V tom případě přesměrování ze schránky zrušte a nastavte Gmail jako e-mailového klienta. V naší databázi jsem na to návod nenašel, zkuste například tento externí.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0

Díky. Nastavím.

Chci používat soukromou adresu gmailu, na kterou mi budou zprávy chodit a můžu odtud i zprávy odeslat s tím, že zadám jako odesílatele doménovou adresu info@barevnysvetduse.cz.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 3. 5. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Pokud chcete zase používat e-maily na webhostingu, zkuste doménu na webhosting nasměrovat podle tohoto návodu. Nastavení se projeví do 1 hodiny. Ve schránce je místa dost, na hostingu nejsou žádná omezení a e-maily i po přeposlání ve schránce info zůstávají.

Ještě zkontrolujte, jestli se přihlásíte do WebMailu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0

Prosím, obávám se, že jsem zrušila nastavení, co případně mohlo fungovat, kdyby se opravila nějaká chyba.

Dokud to fungovalo, tak byl systém takový, že se zprávy posílali na wedos a odtud přes smtp do mé soukromé gmailové adresy. Odtud jsem pak odesílala e-maily se zadanou doménovou adresou odesílatele.

Bylo to nastavené podle návodů, které už teď vůbec nevím, kde najdu a vše normálně fungovalo.

Asi po roce ale najednou byla adresa na black listu, údajně proto, že jsem v dns záznamek neměla něco potřebného, aby gmail v pohodě odesílal a doručoval zprávy z gmailové schránky s doménovou adresou odesílatele. Tak jsem hledala a nastavila i to. A zase vše nějakou dobu fungovalo bez problémů.

Najednou mi ale přestala odcházet pošta. To jsem opravila změnou záznamu „spf“. Vše fungovalo. A druhý den najednou přestaly e-maily přicházet. Toto je aktuální stav – odesílateli se vrátí zpráva, že má adresa neexistuje, nebo nemůže přijímat zprávy.

Uvítám jakýkoli návod, jak vše nastavit, aby mi e-maily přicházely i odcházely bez problémů. A neohrozilo to zároveň hromadnou poštu odesílanou přes MailerLite.

Předem moc děkuji! Jsem už zoufalá.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 3. 5. 2023
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Zajděte na Google workspace a ujistěte se, že máte daný účet aktivní, schránku založenou, a v doméně ani názvu schránky nejsou žádné překlepy. Z naší strany Vám s tímto bohužel nepomůžeme, protože doména už směřuje výhradně na mailservery Google.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 publikoval nový komentář 3. 5. 2023
0

Musím říci, že něco takového jsem nikdy neviděl. 🙂

https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3abarevnysvetduse.cz&run=toolpage

Kdo vám to nastavil? Rozumí ten člověk, jak funguje elektronická pošta? Čím víc pruhů, tím víc Adidas, ale čím víc MX záznamů, tím lepší e-mail určitě ne. 🙂 V tomto případě právě naopak.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
JK315136 publikoval nový komentář 3. 5. 2023