Doménový e-mail najednou „neexistuje“
Prosím, od včera jsem nic neměnila. Ještě ráno v 6 mi přišel e-mail a teď, když mi byl na adresu info@barevnysvetduse.cz odeslána zpráva, tak nedošla. Odesílateli přišla zpráva, že adresa neexistuje. Mám ty e-maily nějaké prokleté. :o(
15 Answers
tam jsem si nebyla jistá, tak jsem dohledala to ruční nastavení. Mám to teď takto. Je to v pořádku?
V tom případě přesměrování ze schránky zrušte a nastavte Gmail jako e-mailového klienta. V naší databázi jsem na to návod nenašel, zkuste například tento externí.
Díky. Nastavím.
Chci používat soukromou adresu gmailu, na kterou mi budou zprávy chodit a můžu odtud i zprávy odeslat s tím, že zadám jako odesílatele doménovou adresu info@barevnysvetduse.cz.
Pokud chcete zase používat e-maily na webhostingu, zkuste doménu na webhosting nasměrovat podle tohoto návodu. Nastavení se projeví do 1 hodiny. Ve schránce je místa dost, na hostingu nejsou žádná omezení a e-maily i po přeposlání ve schránce info zůstávají.
Ještě zkontrolujte, jestli se přihlásíte do WebMailu.
Prosím, obávám se, že jsem zrušila nastavení, co případně mohlo fungovat, kdyby se opravila nějaká chyba.
Dokud to fungovalo, tak byl systém takový, že se zprávy posílali na wedos a odtud přes smtp do mé soukromé gmailové adresy. Odtud jsem pak odesílala e-maily se zadanou doménovou adresou odesílatele.
Bylo to nastavené podle návodů, které už teď vůbec nevím, kde najdu a vše normálně fungovalo.
Asi po roce ale najednou byla adresa na black listu, údajně proto, že jsem v dns záznamek neměla něco potřebného, aby gmail v pohodě odesílal a doručoval zprávy z gmailové schránky s doménovou adresou odesílatele. Tak jsem hledala a nastavila i to. A zase vše nějakou dobu fungovalo bez problémů.
Najednou mi ale přestala odcházet pošta. To jsem opravila změnou záznamu „spf“. Vše fungovalo. A druhý den najednou přestaly e-maily přicházet. Toto je aktuální stav – odesílateli se vrátí zpráva, že má adresa neexistuje, nebo nemůže přijímat zprávy.
Uvítám jakýkoli návod, jak vše nastavit, aby mi e-maily přicházely i odcházely bez problémů. A neohrozilo to zároveň hromadnou poštu odesílanou přes MailerLite.
Předem moc děkuji! Jsem už zoufalá.
Zajděte na Google workspace a ujistěte se, že máte daný účet aktivní, schránku založenou, a v doméně ani názvu schránky nejsou žádné překlepy. Z naší strany Vám s tímto bohužel nepomůžeme, protože doména už směřuje výhradně na mailservery Google.
Musím říci, že něco takového jsem nikdy neviděl. 🙂
https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3abarevnysvetduse.cz&run=toolpage
Kdo vám to nastavil? Rozumí ten člověk, jak funguje elektronická pošta? Čím víc pruhů, tím víc Adidas, ale čím víc MX záznamů, tím lepší e-mail určitě ne. 🙂 V tomto případě právě naopak.