Dynamicka zmena VS

Vyřešeno1.28K zhlédnutíFakturace
0

Zdravim,

posledne mesiace som kontaktovany s tym, ze sa nepodarilo sparovat moju mesacnu platbu pretoze som zadal nespravny variabilny symbol, ktory sa kazdy mesiac meni.

V mailovej komunikacii mi vsak ani raz neodpovedali na otazku co sa zmenilo ked doteraz (2 roky) s platbami nebol ziaden problem.

Moja otazka teda znie co sa zmenilo, ci viem mat nejakym sposobom nastaveny trvaly prikaz na mesacne platby, prip. ako zmenit svoje fakturacne obdobie na rocne platby.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
LM220598 Vybral nejlepší odpověď 13. 8. 2019
1
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nezměnilo se nic. Pokud máte fakturační období měsíční, pak se každý měsíc generuje výzva k platbě na prodloužení s jiným variabilním symbolem. Žádné trvalé příkazy ani automatické strhávání jsme neposkytovali. Možná v budoucnu.

Řešení je přes zálohový účet a nastavení automatického prodlužování. Kompletní informace najdete zde -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace.html

Změna fakturačního období na roční je taktéž možná a realizujete ji v zákaznické administraci v detailu konkrétního VPS (záložka VPS / Dedikované -> ze seznamu vyberete konkrétní VPS – př. vm26797 -> v levém menu – Prodloužení -> Změna období – dole).

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
LM220598 Vybral nejlepší odpověď 13. 8. 2019
0
1.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Variabilní symbol je vždy unikátní u každé objednávky.

Pokud chcete využívat automatické prodlužování doporučuji zřidit zálohový účet.

Více informací naleznete zde: https://kb.wedos.com/cs/fakturace/zalohovy-ucet/info.html

Role: Podpora
DK226295 Odpověděl na otázku 13. 8. 2019