e-mail – schránka, přihlášení

Vyřešeno2.63K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

prosím, potřebujeme zvětšit kapacitu e-mailové schránky, tedy zvětšit kapacitu uložiště.

Dále jako majitel domény a webhostingu nevím, jak se přes roundcube přihlásit do správy svých e-mailů, nepamatuji si heslo.

Díky, Kratochvíl

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

navýšení kapacity emailů je možné  – https://www.wedos.cz/webhosting/navyseni-emailu

V zákaznické administraci si otevřete detail konkrétního webhostingu -> levé menu -> příplatkové služby

V seznamu příplatkových služeb vyberte „navýšení prostoru pro e-maily 5 GB“ a klikněte na zelené +

Následně si nastavte násobek rozšíření, vyberete-li „1“ tak navýšíte o 5GB, pokud „4“ tak o 20 GB.

Kliknutím na tlačítko aktivovat se daná příplatková služba aktivuje okamžitě. Od nás nejpozději druhý pracovní den obdržíte fakturu na úhradu doplatku.

Heslo do emailové schránky Vám bohužel nedokážeme sdělit, jedinou možností je si heslo změnit a následně se přihlásit novým. Heslo je možné změnit dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek

Změna hesla se projeví do 30 minut!

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2020
0

Zdravím – mám u Vás doménu shake-marketing.cz a píše mi to při zvětšení kapacity: Tento doménový název není možno použít. – Doménový název je již použit u jiné služby (webhosting).

Role: Zákazník
JŠ255861 publikoval nový komentář 20. 2. 2020
0

Pane IT, již hodinu se tu snažím udělat jednoduchou věc a to objednat a zvětšit si kapacitu mailové schránky. Váš návod nefunguje, vaší IT návodu nerozumím a potřebuji to dořešit… Stále mi to píše toto: Tento doménový název není možno použít. – Doménový název je již použit u jiné služby (webhosting) a vy mi napíšete, postupujte dle návodu, jakého návodu? Nikde ho nevidím…

Dříve to na hotspotu fungovalo, nyní to nefunguje ….

Dále jsem měl dotaz na zapomenuté heslo do přihlášení do schránky e-mailu pavel.kratochvil@shake-marketing.cz, na to jste mi neodpověděl.

Můžeme s tím něco udělat, nebo mám považovat spolupráci s Wedos za problematickou?

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 20. 2. 2020
0

Jelikož je Vaše společnost neschopná pomoct laikovy, aby byl spokojen, přípravte mi vše na odchod od vaší společnosti k jinému posklytovateli těchto služeb….

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 20. 2. 2020