E-mail, složky, ztracený e-mail
Dobrý den,
e-maily stahuji MS Outlookem. Třídím je tam do složek. Občas, potřebuji složku přejmenovat.
a) Přejmenuje se, chová se zcela korektně.
b) Přesunu do ní doručený e-mail. A po čase se objeví pod původním názvem a e-mail je k nenalezení.
c) Někdy složka nejde vůbec vytvořit. Nová složka se objeví, problikne a zas zmizí.
Dříve to fungovalo bez problému, žádná změna nastavení nebyla.
Dá se někde ztracený e-mail najít? (V www klientovi též není!)
4 Answers
Dobrý den,
v tomto případě Vám nemůžeme příliš pomoci. Zde by mohl být problém v samotném klientovi ale nedokážu Vám říci kde. Pokud se připojujete přes IMAP a nějaký email smažete přímo v klientovi, tak dojde ke smazání i na serveru.
Pokud tedy email není ani v koši, tak jediná možnost jej získat je obnova. Data záloha Vám kolega napsal výše, avšak z naší strany nedokážeme určit ve které se email může nacházet. Toto musíte posoudit Vy na základě data zálohy.
Svévolné přejmenování složek v klientu bych se pokusil diagnostikovat na fóru Microsoft, do budoucna Vám doporučím vytvářet si vlastní zálohy ve formě .pst souborů.
Dobrý den,
MS Office 365 ProPlus, verze 2002, stahování přes IMAP, port 993, šifrování SSL/TLS.
Bohužel ztracené e-maily nejsou ani na https://webmail.wedos.net/ (to bylo hned první, co jsem kontroloval)
Dobrý den,
jakou verzi outlooku používáte? Ve https://webmail.wedos.net/ email naleznete? Stahujete je přes POP nebo rovnou IMAP?
Dobrý den,
poprosím Vás o následující:
- co nejpřesnější datum a čas přijetí zprávy
- e-mailová adresa odesílatele
- e-mailová adresa příjemce
- předmět
- V jaké složce by měl být, nebo v jaké byl naposledy.