E-mail, složky, ztracený e-mail

Vyřešeno1.62K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

e-maily stahuji MS Outlookem. Třídím je tam do složek. Občas, potřebuji složku přejmenovat.
a) Přejmenuje se, chová se zcela korektně.
b) Přesunu do ní doručený e-mail. A po čase se objeví pod původním názvem a e-mail je k nenalezení.
c) Někdy složka nejde vůbec vytvořit. Nová složka se objeví, problikne a zas zmizí.

Dříve to fungovalo bez problému, žádná změna nastavení nebyla.

Dá se někde ztracený e-mail najít? (V www klientovi též není!)

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě Vám nemůžeme příliš pomoci. Zde by mohl být problém v samotném klientovi ale nedokážu Vám říci kde. Pokud se připojujete přes IMAP a nějaký email smažete přímo v klientovi, tak dojde ke smazání i na serveru.

Pokud tedy email není ani v koši, tak jediná možnost jej získat je obnova. Data záloha Vám kolega napsal výše, avšak z naší strany nedokážeme určit ve které se email může nacházet. Toto musíte posoudit Vy na základě data zálohy.

Svévolné přejmenování složek v klientu bych se pokusil diagnostikovat na fóru Microsoft, do budoucna Vám doporučím vytvářet si vlastní zálohy ve formě .pst souborů.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0

Dobrý den,

MS Office 365 ProPlus, verze 2002, stahování přes IMAP, port 993, šifrování SSL/TLS.
Bohužel ztracené e-maily nejsou ani na https://webmail.wedos.net/  (to bylo hned první, co jsem kontroloval)

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 10. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jakou verzi outlooku používáte? Ve https://webmail.wedos.net/ email naleznete? Stahujete je přes POP nebo rovnou IMAP?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 31. 10. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

poprosím Vás o následující:

  •  co nejpřesnější datum a čas přijetí zprávy
  • e-mailová adresa odesílatele
  • e-mailová adresa příjemce
  • předmět
  • V jaké složce by měl být, nebo v jaké byl naposledy.
Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 27. 10. 2020