Email, domena atabau.eu
Dobrý deň,
od 5.8.2020 MS Outlook nevztiahne prichádzajúce emaili. Už som archivoval staré prichádzajúce emaili aj som ich v outlook vyprázdnil k dátumu 3.8.2020. Napriek tomu neprichádzajú z Vašeho serveru. Prosím dajte radu.
Odoslanie emailov funguje bez problémov.
Ďakujem
S pozdravom
A. Makki
5 Answers
Dobrý den,
heslo je možné si změnit v administraci dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/#heslo
Dobrý deň,
stratil som prihlasovacie údaje k webmail. Môžete ich poslať prosím?
Ďakujem.
S pozdravom
Attila Makki
Přes https://webmail.wedos.net/ zprávy vidíte ?
Dobrý deň,
ďakujem za radu. V outlook som zrušil účet atabau@atabau.eu, znova som vytvoril, spravil som potrebné nastavenie. Odoslanie funguje, došli správy k dátumu 05.8.2020, ale ostatné nie.
Čo by som mal ešte spraviť?
Ďakujem.
S pozdravom
A. Makki
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.